برای داشتن امنیت پایدار به مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم نیاز است

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: پلیس برای حفظ و ارتقا جایگاه امنیت از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، سرهنگ گوروئی فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی از ایذه اظهار کرد: شهر ما از امنیت نسبتا خوبی برخوردار است.

وی افزود: در پیشگیری از جرائم، آمار روند کاهش وقوع نسبت به سال گذشته را نشان می دهد و در تیراندازی در مراسمات و عروسی‌ها نیز برخورد قضایی و قانونی مناسبی صورت گرفته است به گونه‌ای که هم اکنون بیش از ۵۰ نفر از افراد خاطی در این خصوص در زندان به سر می‌برند.

گوروئی ادامه داد: ما خود را خادم این مردم شریف و عزیز می‌دانیم و برای داشتن امنیتی پایدار با احساس امنیت بالا به مشارکت مردم و همه دستگاه‌ها نیازمندیم.

وی افزود: به عنوان مثال نمی‌شود برای شادی مردم پارک احداث نمود اما به رعایت زیرساخت‌ها از جمله روشنایی و دوربین بی توجه بود، زیرا این مکان‌ها به جولانگاه افراد نابهنجار تبدیل می‌شود.

فرمانده انتظامی ایذه ضمن تقدیر از همه شهروندان و مدیران به ویژه اعضای شورای تامین و سپاه و دیگر ارگان‌ها بیان داشت: هفته فراجا یادآور ارزش بیش از پیش امنیت و ارزشمندی جایگاه آن برای مردم و حاکمیت است.

وی در پایان تصریح کرد: به همکارانم و همه مردم که کمک کار اصلی امنیت هستند تبریک می‌گویم و برای حفظ و ارتقاء امنیت لحظه‌ای فروگذار نخواهیم بود و گواه، آن شهدائی هستند که در این راه تقدیم کرده‌ایم.

خبرنگار: سیده ریحانه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =