انتصاب سرپرست جدید دفتر گسترش آموزش عالی از سوی وزارت علوم

منیژه بهامیریان به عنوان سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی از سوی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طی حکمی از سوی روح الله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منیژه بهامیریان به عنوان سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی منصوب شد.

معاون آموزشی وزارت علوم، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل سابق دفتر گسترش آموزش عالی گفت: سعی ما بر این خواهد بود تا از تجربیات وی به صورت بهینه استفاده شود.

در حکم معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی آمده است:

نظر بـه تعهـد، سوابـق و تجربیـات ارزنـده سـرکارعالی در حـوزه آمـوزش عـالی، بـه مـوجب ایـن حکم به عنوان سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتکال به خداونـد متعال و اهتمام به عدالت محوری و قانون مداری، افزایش انضباط در انجام امور دفتر و سـرعت پاسـخگوئی در چارچوب قوانین و مقررات، اصلاح فرایند شورای گسترش آموزش عالی وکمیسـیون هـا و کارگروه های مربوطه، پیاده سازی مفاد برنامه هفتم پیشـرفت کشور در حوزه گسترش آموزش عالی و توجه به مأموریت گرایی و آمایش آموزش عالی را در اولویت اهداف و مأموریت های محوله قرار دهید.

امیـد است با رعایت قوانین و اسـناد بالادستی در زمینه تحقق آرمان های تبیین شده مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند دانشگاه اسلامی موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =