دستگیری ‏سارقان حرفه‌ای پژو پارس در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ‏سارقان حرفه ای پژو پارس و کشف خودرو تازه سرقت شده از آنها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ پیمان گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پژو پارس در مناطق مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرارگرفت.


بیشتر بخوانید:

راز قتل خانوادگی در اسفراین برملا شد

وی افزود: در این راستا، ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام اقدامات پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات همه آن‌ها را در حین انتقال خودرو سرقتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: در بازجویی اولیه از متهمان به ۱۰ فقره سرقت پژو پارس اعتراف و هدف خود را از سرقت‌های سریالی این خودرو، انتقال به غرب کشور و استفاده از خودرو های سرقتی به عنوان خودرو شوتی و حمل کالای قاچاق بیان داشته که تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

گودرزی در پایان علت وقوع بسیاری از این سرقت ها را بی توجهی مالکان به هشدارهای پیشگیری از سرقت دانست و اظهار کرد: رها کردن وسایل نقلیه به صورت روشن در معابر و ترک لحظه‌ای و جاگذاشتن سوئیچ بر روی آن از مهمترین مصادیق بی‌توجهی به اصول امنیتی در نگهداری از وسایل نقلیه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =