مبالغ وام‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

دانشگاه آزاد اسلامی با هدف حمایت از دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف تسهیلات ویژه و متنوعی را در قالب وام به واجدان شرایط پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حمایت از دانشجویان برای تامین هزینه‌های تحصیلی از جمله شهریه دانشگاه، مخارج جاری زندگی به ویژه دانشجویان غیر بومی، دانشجویانی که قصد ازدواج دارند، تسهیلاتی با عنوان وام‌های دانشجویی به دانشجویان پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اعطای تسهیلات ۴۰ میلیونی ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد

وام‌های صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شوند. که بر این اساس شرایط و مبالغ متفاوتی دارند. در این راستا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی(کارشناسی-کارشناسی ارشد- دکتری) می‌توانند در ابتدای هر ترم از مجموعه‌های وام‌های دانشجویی این دانشگاه بهره مند شوند. لازم به ذکر است که این وام‌ها از طریق صندوق رفاه دانشگاه آزاد و بانک‌های مرتبط با دانشگاه مانند وام دانشگاه آزاد بانک مهر ایران، رسالت و ملی در دسترس دانشجویان است.

مبالغ وام‌های دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان

دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۴ وام های متنوعی برای دانشجویان خود در نظر گرفته است. البته این وام‌ها شامل دانشجویان مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری می‌شوند و منابع تامین کننده متنوعی دارند. در ادامه این وام‌ها تقسیم بندی شده و در جدول‌هایی مشاهده می‌کنید.

مبلغ وام صندوق دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که متقاضی این وام هستند می‌توانند به دفاتر صندوق رفاه در دانشگاه خود مراجعه کرده و درخواست دریافت وام را ثبت کنند.

مبالغ وام‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

مبلغ وام دانشگاه آزاد بانک مهر ایران و رسالت

وام دانشگاه آزاد بانک رسالت و مهر ایران، از دیگر وام‌هایی هستند که دانشجویان می‌توانند با توجه به مقطع تحصیلی خود آن‌ها را تهیه کنند.

وام شهریه دانشگاه آزاد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نسبت وام‌هایی که صندوق رفاه دانشجویی ارائه می‌دهد بیشتر است تا نیاز دانشجویان برای پوشش هزینه‌های شهریه را برطرف کند. وام دانشگاه آزاد رسالت نیز با نرخ کارمزد مناسب، انواع وام شهریه دانشگاه آزاد ارشد، دکتری و کاردانی را در اختیار دانشجویان می‌گذارد.

مبلغ ثبت وام دانشگاه آزاد بانک ملی

دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت بشتر از دانشجویان و به علت ارتباط مناسب، با برخی از بانک‌ها قراردادهایی منعقد کرده است. تا بتوانند از این بانک‌ها به دانشجویان تسهیلات ارائه دهد.

قابل توجه است که دانشجویان می‌توانند برای دریافت وام شهریه دانشگاه آزاد ارشد از منبع بانک ملی اقدام کنند؛ چرا که مبلغ آن نسبت به وام‌های صندوق‌های دانشجویی بیشتر است.

جزئیات وام دانشگاه آزاد بانک‌های رسالت، قرض‌الحسنه مهر و ملی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مبالغ وام‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

مبلغ وام دانشجویی دانشگاه آزاد علوم پزشکی

دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز همانند سایر دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می‌توانند از تسهیلات دانشجویی از جمله وام استفاده کنند.

لازم به ذکر است که علاوه بر وام شهریه دانشگاه آزاد اسلامی بانک قرض الحسنه مهر ایران، وام دانشگاه آزاد اسلامی رسالت و وام‌های بانکی ملی، وام دانشگاه آزاد اسلامی پرستاری و وام دانشجویی دانشگاه آزاد علوم پزشکی از منبع صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است.

مبالغ وام‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

وام قرض الحسنه ازدواج دانشگاه آزاد اسلامی

علاوه بر تسهیلات ذکر شده، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از تاسیس ۴۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه ازواج به دانشجویان خبر داد.

وی ادامه داد: به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که حین تحصیل ازدواج کنند، مبلغ ۲۰ میلیون وام تعلق می‌گیرد. اگر زوجین هر دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند، مبلغ ۴۰ میلیون وام داده می‌شود.

در پایان می‌توان گفت که دانشجویانی که قصد دریافت وام دانشگاه آزاد ساجد را دارند باید در سامانه ساجد دانشگاه ثبت‌نام کنند و وام‌ها بر اساس اولویت زمانی ثبت‌نام تخصیص داده می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =