۶۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی میزبان چهارمین جشنواره امامت و مهدویت/ سامانه جامع جشنواره راه اندازی شد

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال ۶۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور متناسب با ظرفیت های بومی هر منطقه، میزبانی چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت را به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید جواد جعفری، مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در ستاد اطلاع رسانی برنامه های موضوعی چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت که با حضور روسای ستادهای استانی در واحد تهران مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: ترویج مکتب اهل بیت(ع) و تلاش برای ترویج فرهنگ امامت و مهدویت یک کار بزرگ اعتقادی و رسالت سنگینی است که به عهده گرفته ایم.

وی ادامه داد: اگر انسان بخواهد در رابطه با خداوند اعمالش پذیرفته شود و به طور کلی در پناه خدا باشد و نعمت های الهی شامل حالش بشود باید به دامن امام توسل پیدا کند که راه رستگاری انسان است.

جعفری افزود: چنگ زدن به دامن امام یعنی حق امام را ادا کنیم که حق امام همان اطاعت از دستورات امام است و برای اینکه از دستورات امام پیروی کرده باشیم راهش این است که به شناخت برسیم و به جامعه هم بشناسانیم.

وی تصریح کرد: در این راستا یک قالب تحت عنوان جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت درنظر گرفته شد که محتوای مکتب اهل بیت(ع) از طریق این قالب جذاب منتشر شود.

جعفری با اشاره به اینکه امسال ۶۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور میزبانی چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: این مسوولیت در هر استان متناسب با توانایی و ظرفیت و فرهنگ بومی آن استان خواهد بود تا اهداف جشنواره به منصه ظهور برسد.

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نکته قابل توجه این است اگر مجموعه این تلاش ها و زحمات برای به بار نشستن اهداف جشنواره، پیوست رسانه ای موثر نداشته باشد باید بپذیریم که زحمات آنگونه که باید و شاید دیده نخواهد شد بنابراین رسانه باید به عنوان مکمل پای کار بیاید تا جشنواره به اهداف خود دست پیدا کند.

آغاز به کار ستاد اطلاع رسانی چهارمین جشنواره امامت و مهدویت

وی از آغاز به کار ستاد اطلاع رسانی برنامه های موضوعی چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در دو سطح ملی و استانی خبر داد و تصریح کرد: در میان ارکان مختلف جشنواره آن ضلعی که توانمندی دارد تا مجموعه تلاش های دست اندرکاران جشنواره را منعکس کند، رابط خبری و بخش رسانه است.

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ستاد مرکزی در سطح ملی و ستادهای استانی هم در سطح استان ها برنامه های موضوعی را پیگیری خواهند کرد که ۹ استان منتخب مسوولیت هدایت استانهای زیرمجموعه خود را به عهده میگیرند.

جعفری با تاکید بر اینکه جشنواره امامت و مهدویت برنامه متنی دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: امسال سامانه جامع جشنواره امامت و مهدویت راه اندازی شده است و کل آثار در سراسر کشور از طریق این سامانه پذیرش میشود تا یک بانک جامع از آثار تولید شده داشته باشیم.

وی از پخش تیزر چهارمین جشنواره امامت و مهدویت به زودی و از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران هم خبر داد و خاطرنشان کرد: هر چقدر بیشتر بتوانیم دایره فرهنگ مهدویت را گسترش بدهیم رسالت خود را انجام داده ایم تا افراد بیشتری را با مکتب اهل بیت(ع) آشنا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =