تخلیه ساختمان ناایمن واحد تهران جنوب/ کلاس‌ها به مکانی دیگر منتقل شدند

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب گفت: ساختمان شکوه واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد ناایمن تشخیص داده شده و ما برای سلامتی دانشجویان، کلاس‌ها را به مکان دیگری منتقل کرده‌ایم.   

سید عظیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ناایمن بودن و تخلیه یکی از ساختمان‌های این واحد دانشگاهی اظهار کرد: ساختمان شکوه که متعلق است به یکی از دانشکده‌های واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد، قدیمی و فرسوده است.

وی افزود: دیروز پس از اتفاقی که در کف ساختمان و لرزش آن رخ داد و به دلیل ناایمن بودن، بلافاصله دانشجویان ساختمان را ترک کردند. کلاس‌های این ساختمان تا پایان هفته تعطیل شدند و برای این جلسات جبرانی درنظرگرفته خواهد شد. کلاس‌های دانشجویان از شنبه هفته آینده در ساختمان مهینیه برگزار خواهد شد. پیش‌تر کلاس‌های گروه مد و لباس در ۲ ساختمان شکوه و مهینیه برگزار می‌شد.

حسینی درباره علت این حادثه گفت: احتمالا نشست زمین و فرسودگی دلیل این اتفاق است؛ اما برای اطمینان باید تا هفته آینده صبر کنیم. مهم این است که ساختمان ناایمن تشخیص داده شده و ما برای سلامتی دانشجویان، کلاس‌ها را به مکان دیگری منتقل کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در مورد ادامه فعالیت یا تعطیلی این ساختمان در آینده اتخاذ خواهد شد.

گفتنی است، روز گذشته ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ ویدئویی از تخلیه یکی از ساختمان‌های واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد منتشر شد که علت ناایمن بودن این ساختمان فرونشست زمین عنوان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =