ما بر آسیب پذیری‌های دشمن مسلط هستیم/ وعده صادق۲ فقط یک هشدار بود

فرمانده کل سپاه گفت: ما بر آسیب پذیری‌های دشمن مسلط هستیم، خودشان هم می‌دانند چقدر آسیب پذیر هستند، به آنها می‌گوئیم به هر نقطه‌ای تجاوز کنید دردناک به همان نقطه حمله می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار حسین سلامی صبح امروز در آئین تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان در میدان بزرگمهر اصفهان اظهار کرد: باز هم اصفهان صاحب یک نشان افتخار جاودانه در تاریخ اسلام و ایران شد و یک صفحه درخشان از حماسه، افتخار، فضیلت بزرگ بر صفحات فضائل این استان و این شهر آسمانی که پر است از ستاره‌های پر فروغ و بی غروب سپهر شهادت، اضافه شد.

وی ادامه داد: این یک سند زیبا، محکم و مطمئن برای مردم است که هر چندگاه یکبار یک سردار بزرگ، یک قهرمان فداکار، یک اقتدا کرده به حضرت ابوالفضل العباس (ع) از سرزمین‌های دوردست بلاد اسلامی برای دفاع از اسلام، امنیت و حرکت و کرامت مسلمانان در دفاع از نوامیس مسلمین به شهادت می‌رسد و در این میدان همانند نگینی درخشان در حلقه انگشتری مردمان پر مهر و فداکار اصفهان قرار می‌گیرد و در عرش الهی بدرقه می‌شود تا در کنار شهیدان آرام گیرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما خاطره سردار سید محمد حجازی، حاج علی زاهدی را به یاد داریم، آنها هم از لبنان آمده بودند، امروز در دستان خود یک شهیدی سرافراز، سربلند، وفادار، فداکار، جاودان، بلند آوازه در افلاک را تشییع می‌کنیم، سردار شهید سرلشکر پاسدار حاج عباس نیلفروشان از همین شهدا است.

وی اضافه کرد: شهید عباس نیلفروشان در دامان پاک پدر و مادری نیکوسرشت، مؤمن به اسلام، انقلاب و ولایت پرورش یافت، او را تا آنجا که ذهنم اجازه می‌دهد می‌شناختم، سال‌ها با او زندگی کردم و تا حدودی شخصیت او را می‌شناسم، او از ۱۵ سالگی هنگامی که به سن تکلیف رسید در میدان جهان حاضر شد، لباس جهاد را بر تن کرد و تا ششم مهر ماه که در حادثه استثنایی تاریخ اسلام در کنار سیدالشهدای مقاومت به آسمان پر کشید یک لحظه از میدان جهاد دور نماند، شخصیت رفیعی داشت. خاصیت شهیدان بزرگ شهرت گریزی است، اینکه نامشان پرآوازه شود، اجتناب می‌کنند، برای خداوند شمشیر می‌زنند، هرگز از میدان بر نمی‌گردند جز با جسم خونین.

سردار سلامی گفت: سال‌ها قبل از لبنان معاون عملیات حاج علی زاهدی بود، لبنان را می‌شناخت و با مجاهدان آن بلاد آشنا بود و سال‌ها چشم در چشم دشمن دوخته بود، دشمن را به خوبی می‌شناخت، متفکر، اندیشمند بود که دامنه تفکر و اندیشه او فراتر از موضوعات نظامی بود، شناخت عمیقی از تحولات جهان داشت، خوب فکر می‌کرد و آنقدر به بلوغ فکری رسیده بود که معاونت عملیات سپاه پاسداران که مرکز طراحی عملیات بزرگ علیه دشمنان بود.

وی افزود: شهید نیلفروشان خلاق بود و ذهن وسیعی داشت، هم در لبنان و هم در سوریه شخصیت، جامع، کامل، بالغ، شامل بود و نخبه و مؤمن و متقی و متواضع و مؤدب و آرام بود، د سنجیده سخن می‌گفت، دقیق و حساب شده نظرات خود را می‌گفت و نظرات قابل توجه بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقتی به سردار شهید عباس نیلفروشان مأموریت فرماندهی سپاه لبنان واگذار شد به او گفتیم باید پرچم شهید زاهدی را بر دوش بگیرد و در قلب خطر ظاهر شود و آنجا شاهکار جهاد را نشان دهد، گفت: این شهید با آرامشی دل انگیز آن را پذیرفت و گفت این آخرین مسئولیت من در سپاه است و چند بار آمد و رفت و هر بار خداحافظی می‌کرد می‌گفت این بار شهید می‌شوم و تصورم این بود که تمایلات درونی خود را مطرح می‌کند و ما باور نمی‌کردیم فرمانده رشید، شجاع، متفکر، مؤمن و مجاهد ما به این سرعت خداوند را ملاقات کند اما آنچه مقدر بود زیباترین تقدیر الهی بود که در راه خدا به شهادت رسید.

شهید نیلفروشان همه درجات نیکی را پشت سر گذاشت

وی تصریح کرد: شهید نیلفروشان همه درجات نیکی را پشت سر گذاشت تا به درجه شهادت رسید و سند افتخاری برای امت اسلام شد.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم ایران، عراق، سوریه و لبنان برای شهید نیلفروشان به خیابان‌ها آمدند، اشک ریختند و او را بدرقه کردند و با راه و اهداف او پیمان بستند، عهدی جدید برای ادامه راه.

وی با بیان اینکه تصور اشتباه معاندان و دشمنان اسلام است که فکر می‌کنند با شهادت مردان بزرگ نهضت‌ها خاموش و مقاومت‌ها تمام می‌شود، گفت: آنها باید از عاشورا، قله رفیع رشادت‌ها درس بگیرند چرا که در این میدان نابرابر اسلام بارور شد. آنها باید محاسبه می‌کردند وقتی شهید سلیمانی را به ظاهر از ما گرفتند نهضت قوی‌تر و مستحکم‌تر شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان فک کردند مشعل جهاد در محور مقاومت با شهادت شهید زاهدی خاموش می‌شود، این اوهام باطل دشمنان را به اشتباه واضح در محاسباتشان وادار می‌کند، دشمنان همواره در محاسبات خود دچار اشتباه می‌شوند، بعد از زاهدی نیلفروشان شجاعانه به میدان رفت، شهید نیلفروشان در کلامش اراده، شجاعت آشکار بود.

وی تاکید کرد: باز هم دشمنان دچار یک اشتباه بزرگ در محاسبه شدند، همانطور که سعی داشتند با شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و نیلفروشان و فرماندهان بزرگ محور مقاومت را زدند، تصور کردند راه برای آنها هموار شده است تا وعده صادق ۲ پیش آمد، یک نمایش شکوهمند از اقتدار یک ملت بزرگ بود که هنرش ثبت اتفاقات بزرگ، نهراسیدن و از پای ننشستن است، ما به اسرائیل و همراهانش هشدار می‌دهیم، وعده صادق ۲ فقط یک هشدار بود، یک اخطار بود و کوچک‌ترین مقیاس عملی بود که ما می‌توانیم انجام دهیم.

وعده صادق ۲ تنها بخش کوچکی از توانایی ما بود

سردار سلامی گفت: وعده صادق ۲ تنها بخش کوچکی از توانایی ما بود، ما وعده صادق ر ا انجام دهیم تا محاسبات شم را دقیق کنیم، تا بفهمید وقتی ما می‌گوئیم به شهروندان، شخصیت‌ها، منافع و منابع ما حمله کنید ما شما را می‌زنیم، ما زدیم تا بدانید که اگر حاکمیت ملی ما نقض شود، مهمان ما در تهران شهید شود ما شما را در سرزمین تان مورد هدف قرار می‌دهیم، ماتعارفی در این زمینه نداریم، می‌خواستیم به شما بگوئیم بر سپر دفاع موشکی تکیه نکنید این سپر تکیه گاه مطمئنی برای شما نیست چرا که ما از آن عبور می‌کنیم و می‌خواستیم به شما اثبات کنیم که رفتارتان را تنظیم کنید و اکنون هم می‌گوئیم و میدانید وقتی می‌گوئیم عمل می‌کنیم، مراقب باشید دست از پا خطا نکنید به هر هدفی از ما تعرض کنید ما باز هم شما را دردناک می‌زنیم.

سردار سلامی خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: شاید تصور کنند سامانه «تاد» می‌تواند به آن‌ها کمک کنند، این اشتباه است، به لوله‌های این لانچرها اعتماد نکنید، شما نمی‌توانید ملت‌های مسلمان را قتل عام کنید ولی امن و آرام باشید، این معادله جایی در میان مسلمانان ندارد.

وی تصریح کرد: ما بر آسیب پذیری‌های دشمن مسلط هستیم، خودشان هم می‌دانند چقدر آسیب پذیر هستند و به آنها می‌گوئیم به هر نقطه‌ای تجاوز کنید دردناک به همان نقطه از شما حمله خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =