نخستین گردهمایی دستیاران آموزشی واحد تهران شمال برگزار شد

با هدف تبیین آئین نامه های دستیاری آموزشی، کمیته انتظامی استادان، نحوه اداره کلاسهای آموزشی، رعایت نظم، انضباط و مقررات مربوطه، نحوه پوشش و حفظ آراستگی دستیاران با توجه به ارزشهای دینی و عرفی نخستین گردهمایی دستیاران آموزشی واحد تهران شمال برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این نشست در راستای اجرای بخشنامه های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد دانشگاهی تهران شمال در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین بیات، معاون فرهنگی دانشحویی واحد در خصوص اخلاق استادی و انتقال مفاهیم به دانشجویان و اجتناب از غرور و فریب کاری مطالب مبسوطی بیان کرد.

در ادامه افشار، مدیر کل برنامه ریزی واحد دانشگاهی تهران شمال آئین نامه ها و ضوابط مربوط به حوزه آموزش دستیاران آموزشی، نحوه ورود به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان و سایر موضوعات آموزشی را تشریح کرد. در ادامه سید حجت سید حمزه مدیر کل آموزشی واحد نیز ضمن تاکید بر مراعات شأن و وجهه استادی دستیاران آموزشی در خصوص موارد مرتبط با برگزاری امتحانات، طرح سوالات، بارم بندی نمرات و ثبت و رسیدگی به اعتراضات دانشجویان را به سمع و نظر دستیاران آموزشی رساند.

همچنین مهدی باغچه سرایی مدیر کل حراست واحد نیز به تبیین آسیب های فردی و اجتماعی بلحاظ عدم رعایت اصول اخلاقی و دینی حفظ شان مکان تحصیل، توجه مضاعف به اصول دینی و اعتقادی و هنجارهای جامعه، الزام ضوابط پوششی و آراستگی دانشجویان خواستار همکاری بیش از پیش دستیاران اموزشی در این خصوص شد.

این نشست با پرسش و پاسخ دستیاران و مسئولان واحد دانشگاهی به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =