طوفان‌ الاقصی| ۳۰ شهید و ۷۰ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در جبالیا

۳۰ شهید و ۷۰ زخمی در جبالیا، حملات توپخانه‌ای اسرائیل به اطراف بیمارستان اندونزی غزه، حمله پهپادی جدید مقاومت عراق به شمال فلسطین اشغالی، حملات بامدادی حزب‌الله به پایگاه و مرکز نظامی اسرائیل از مهمترین رویدادهای روز ۳۷۹ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، از طوفان الاقصی ۳۷۹ روز می‌گذرد و حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نواز غزه همچنان ادامه دارد و بر اساس آخرین آماری که وزارت بهداشت غزه منتشر کرده است، طی این مدت بیش از ۴۲ هزار نفر به شهادت رسیده‌ و نزدیک به ۹۹ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید

طوفان الاقصی| ۳ عملیات حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیستی در جنوب لبنان

منابع محلی فلسطینی صبح امروز شنبه از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه از جمله حمله توپخانه‌ای به اطراف بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه خبر دادند. از خسارت‌ها و تلفات جانی این حمله گزارشی منتشر نشده است.

در حمله هوایی رژیم اسرائیل به منازل فلسیطنی‌ها در اردوگاه جبالیا در شمال غزه تاکنون ۳۳ نفر از جمله ۲۱ زن به شهادت رسیدند و حدود ۷۰ نفر هم در این حمله زخمی شدند که به دلیل شدت این حملات و زیر آوار ماندن افراد،احتمال افزایش قربانیان این حمله وجود دارد.

تحولات روز ۳۷۹ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

حمله پهپادی جدید مقاومت عراق به شمال فلسطین اشغالی

مقاومت عراق با صدور بیانیه ای از حمله پهپادی به یک هدف نظامی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

تداوم حملات صهیونیست‌ها به منازل فلسطینی در غزه

در بمباران رژیم صهیونیستی به منزلی در منطقه التوبه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، ۴ نفر شهید و بیش از ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند. در حمله هوایی رژیم اسرائیل به منازل فلسیطنی‌ها در اردوگاه جبالیا در شمال غزه تاکنون ۳۳ شهید و حدود ۷۰ نفر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ای را در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه بمباران کرد که بر اثر آن ۵ نفر شهید و چند نفر هم زخمی شدند.

حملات توپخانه‌ای اسرائیل به اطراف بیمارستان اندونزی در غزه

منابع محلی فلسطینی از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه از جمله حمله توپخانه‌ای به اطراف بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه خبر دادند. از خسارت‌ها و تلفات جانی این حمله گزارش بیشتری منتشر نشده است.

در حمله هوایی رژیم اسرائیل به منازل فلسیطنی‌ها در اردوگاه جبالیا در شمال غزه تاکنون، ۳۳ نفر از جمله ۲۱ زن به شهادت رسیدند و حدود ۷۰ نفر هم در این حمله زخمی شدند که به دلیل شدت این حملات و زیر آوار ماندن افراد،احتمال افزایش قربانیان این حمله وجود دارد.

ادعای سنتکام در رهگیری ۲۰ پهپاد و موشک کروز یمنی

فرماندهی ستاد مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد: ۲۰ فروند پهپاد و موشک کروز را طی هفته گذشته در منطقه عملیاتی خود رهگیری و منهدم کرده است. سنتکام در عین حال پهپادها و موشک‌های ارتش یمن را تهدیدی علیه نیروهای این کشور تلقی کرد.

خشم مردم عراق از توهین شبکه سعودی MBC به شهدای مقاومت

مردم عراق در اعتراض به توهین شبکه ام‌بی‌سی عربستان سعودی به شهدای مقاومت مقابل دفتر این شبکه در بغداد تجمع کردند.

شبکه ام‌بی‌سی در گزارشی توهین آمیز رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس را «تروریست» خوانده که این امر موجی از خشم و اعتراض را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت و سرانجام این شبکه مجبور شد که این گزارش را از خروجی خود حذف کند.

حملات بامدادی حزب‌الله به پایگاه و مرکز نظامی اسرائیل

حزب الله لبنان در بیانیه بامدادی خود اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «المالکیه» را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است. بر اساس بیانیه حزب الله ، پایگاه «فیلون» در منطقه روش بینا واقع در شرق شهر صفد اشغالی نیز هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

تجمع و محل استقرار نظامیان صهیونسیت در منطقه «جل الدیر» واقع در شمال شرق شهرک صهیونیست نشین «اویویم» نیز هدف حملات موشکی حزب الله قرار گرفت.

خبرنگار الجزیره گزارش داد در بمباران رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینی‌ها در منطقه تل الزعتر واقع در تقاطع نصار در ادوگاه جبالیا ۳۰ نفر شهید و بیش از ۷۰ نفر زخمی شدند.

دفتر اطلاع رسانی فلسطین در غزه اعلام کرد که در حمله هوایی اسرائیل به منازل فلسیطنی ها در اردوگاه جبالیا ۳۳ نفر از جمله ۲۱ زن به شهادت رسیدند. مدیر بیمارستان العوده در این باره اعلام کرد که پیکر بیش از ۳۰ شهید و حدود ۷۰ زخمی این حمله به این بیمارستان منتقل شده است.

در همین ارتباط دفتر اطلاع رسانی فلسطین در غزه اعلام کرد که ممکن است تعداد شهدای کشتار جبالیا با توجه به مفقودین و ماندن افراد زیر آوار به ۵۰ نفر برسد.

اصابت موشکهای حزب الله به «صفد»

منابع خبری رژیم صهیونیستی از اصابت موشکهای حزب الله «صفد» اشغالی خبر داد.

همبستگی گسترده مردم اردن با خانواده های عاملان عملیات شهادت طلبانه ضد صهیونیستی اخیر

تصاویری از شهروندان اردنی منتشر شده که در حال ابراز همبستگی با خانواده های شهدای عملیات ضد صهیونیستی اخیر و نیز تبریک به آنها هستند.

واکنش همسر امیر سابق قطر به شهادت یحیی السنوار: او زنده است و اشغالگران خواهند رفت

شیخه موزا بنت ناصر همسر امیر سابق قطر و مادر شیخ تمیم در واکنش به شهادت یحیی السنوار: نام یحیی یعنی کسی که زندگی می‌کند و زنده است.

آن‌ها (صهیونیستها) گمان می کنند که السنوار مرده است، ولی او زنده است، مثل او همانند یحیی بن زکریاست که همنام اوست، السنوار زنده خواهد ماند و آن‌ها (صهیونیستها از فلسطین) خواهند رفت.

سخنگوی «واخ» : ایران و ترکیه بر لزوم توقف نسل کشی در غزه و لبنان تاکید دارند

وزارت امور خارجه ایران (واخ) بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در دیدار سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان با رئیس جمهور اردوغان، روابط دوجانبه ایران و ترکیه و آخرین تحولات منطقه مورد بحث قرار گرفت.

ایران و ترکیه به عنوان دو همسایه بزرگ و تأثیرگذار در منطقه و جهان اسلام، ضمن اشتراک نظر در مورد تهدید جدی ناشی از تجاوزات و جنایات بی حد و مرز رژیم صهیونیستی بر امنیت و ثبات منطقه، بر ضرورت اقدام عاجل بین‌المللی جهت پایان دادن به کشتار بی‌گناهان، مهار جنگ افروزی و توقف نسل کشی رژیم در غزه و لبنان تأکید دارند.

حمله پهپادهای حزب الله به پایگاه «نشریم» اسرائیل

حزب الله اعلام کرد که با پهپادهای انتحاری، پایگاه «نشریم» ارتش رژیم صهیونیستی واقع در جنوب شرق حیفای اشغالی را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =