طوفان‌ الاقصی| اسرائیل خود را برای حملات تروریستی در بیروت آماده می‌کند

حمله موشکی حزب الله به شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه، حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در جولان اشغالی، ۷۳ شهید در بمباران خانه فلسطینیان در بیت‌لاهیا در غزه از مهمترین تحولات روز ۳۸۰ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، از طوفان الاقصی ۳۸۰ روز می‌گذرد و حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و ارتش اشغالگر صهیونیستی با بمباران خانه‌های فلسطینیان در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه به طرز جنون‌آمیزی، نشان داد که برای ارتکاب جنایت، هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و بنا به آمار رسمی در این جنایت، ۷۳ تن شهید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌ الاقصی| ۳۰ شهید و ۷۰ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در جبالیا

«خلیل الحیه»، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به جنایت جدید رژیم اشغالگر در شمال غزه گفت: آنچه هم اکنون در بیت لاهیا در شمال غزه در جریان است، فصل تازه‌ای از جنایات نازیستی اشغالگران اسرائیلی است.

تحولات روز ۳۸۰ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

حمله موشکی حزب الله به شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه

حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در جولان اشغالی

مقاومت اسلامی عراق در چهارچوب ادامه عملیات‌های خود علیه دشمن صهیونیستی، امروز از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی رژیم اشغالگر در جولان اشغالی خبر داد.

حماس خواستار تحرک فوری برای متوقف کردن نسل‌کشی در غزه شد

جنبش حماس در واکنش به کشتار ده‌ها فلسطینی در شمال غزه، خواستار تحرک و اقدام فوری برای جلوگیری از استمرار جنایت‌های رژیم اسرائیل در این منطقه شد و سکوت جامعه جهانی و عربی را موجب تداوم این جنایت‌ها دانست.

عضو حماس: هدف از جنایت بیت‌لاهیا کوچاندن فلسطینیان است

«خلیل الحیه»، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به جنایت جدید رژیم اشغالگر در شمال غزه گفت: آنچه هم اکنون در بیت لاهیا در شمال غزه در جریان است، فصل تازه‌ای از جنایات نازیستی اشغالگران اسرائیلی است.

هلاکت نظامی صهیونیست در درگیری با حزب الله

ارتش اسرائیل اعلام کرد که یشای گرین بالوم، بر اثر جراحات دو هفته پیش در درگیری جنوب لبنان به هلاکت رسید.

۷۳ شهید در بمباران خانه فلسطینیان در بیت‌لاهیا غزه

ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه با بمباران خانه‌های فلسطینیان در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه به طرز جنون‌آمیزی، نشان داد که برای ارتکاب جنایت، هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

منابع پزشکی در ابتدا اعلام کردند که در این حملات ۱۵ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند که حال شماری از آنان وخیم است. با این حال ساعتی بعد از این جنایت، حجم و گسترده آن مشخص گردید و بنا به آمار رسمی، در این جنایت، ۷۳ تن شهید شده‌اند.

ارتش اسرائیل خود را برای حملات تروریستی در بیروت آماده می‌کند

ارتش رژیم اسرائیل دقایقی پیش از ساکنان برخی ساختمان‌ها در حاره حریک و حدث در ضاحیه بیروت خواست این مناطق را تخلیه کنند. ارتش اسرائیل با طرح ادعاهایی از جمله وجود اهداف نظامی، چند هفته است که این مناطق را شدیدا بمباران می‌کند.

ادعای حمله به سفارت رژیم تل‌آویو در برلین و خنثی سازی آن

پلیس آلمان مدعی شد که یک شهروند لیبی را به اتهام تلاش برای حمله به سفارت رژیم اسرائیل در برلین بازداشت کرده است.

شهادت جوان فلسطینی در اثر جراحات ناشی از جنایت صهیونیست‌ها

کریم سلامه، جوان فلسطینی از ساکنان شرق طولکرم بامداد امروز بعد از تحمل درد و رنج ناشی از اصابت خودرو نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. نظامیان رژیم اسرائیل در منطقه عنبتا این جوان فلسطینی را با خودرو زیر گرفته بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =