آزمایشگاه استاندارد 17025 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه افتتاح شد

آزمایشگاه استاندارد 17025 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور مسئولان اداره استاندارد کرمانشاه و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمایشگاه استاندارد 17025 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه توسط مرکز ملی سازمان تایید صلاحیت ایران موفق به دریافت گواهی تخصصی ترین استاندارد بین المللی و ملی 17025 در زمینه مواد غذایی و کشاورزی شد.

بیشتر بخوانید:

ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید در سراهای نوآوری دانشگاه آزاد/ تعداد سراها به ۸۰ مورد خواهد رسید

افشین غنی زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح آزمایشگاه استاندارد 17025 این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به عنوان نخستین آزمایشگاه دانشگاهی موفق به کسب این استاندارد شده است. آزمایشگاه استاندارد 17025 دارای 47 اسکوپ کاری در زمینه مواد غذایی و کشاورزی است که در منطقه غرب کشور بی نظیر است.

وی تأکید کرد: امیدواریم استان کرمانشاه از توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی در این استان بیش از گذشته بهره مند شود.

محمد محمد نژاد معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در اخذ گواهی استاندارد 17025 اظهار کرد: کمتر دانشگاهی در کشور موفق به دریافت گواهی آزمایشگاه استاندارد شده است که بنده از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به جهت پیگیری این موضوع مهم قدردانی می کنم و امیدوارم این آزمایشگاه شروعی برای ارتباطات بیشتر اداره کل استاندارد کرمانشاه و دانشگاه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =