مزایای «دستیار آموزشی» جایگزین تخفیف شهریه دانشجویان دکتری شاهد و ایثارگر شد

 رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد از جایگزین حقوق دستیار آموزشی دانشجویان ایثارگر به جای تخفیف شهریه خبر داد.

احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تسهیلات دانشجویان تحت بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تخفیف شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بنیاد شهید موظف به پرداخت کامل شهریه دانشجویان ایثارگر شد

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته، تخفیف شهریه در مقطع تحصیلات تکمیلی را به تسهیلات موجود در قالب دستیار آموزشی تبدیل کرده است. به این معنا که بنیاد شهید و امور ایثارگران اگر تایید کند که تخفیف شهریه شامل دانشجویی می‌شود، در مقاطع تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکتری) می‌توانند از ظرفیت طرح دستیار آموزشی استفاده کند. حقوقی که قرار است به دستیاران آموزشی دانشجوهای خانواده شاهد و ایثارگر تعلق گیرد، جایگزین تخفیف شهریه می‌شود.

صالحی آرا عنوان کرد: بهره‌مندی از طرح دستیار آموزشی هیچگونه ارتباطی با سنوات یا پایان سنوات ندارد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر سنوات تحصیلی برخی از دانشجویان به اتمام رسیده و بنیاد شهید و امور ایثارگران به آنان شهریه پرداخت نمی‌کند، دانشجویان باید با بنیاد صحبت کنند تا دوباره به آنها سنوات تعلق بگیرد. دانشگاه مشکلی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =