ثبت‌نام در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت آغاز شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.

محمدجواد نورمحمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسکانیوز اظهار کرد: ثبت نام در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.

وی گفت: این مسابقات در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به منظور گسترش فضای قرآنی، گسترش آموزه‌های معنوی قرآن و عترت و شناسایی استعدادهای مطلوب در دانشگاه‌ها خصوصاً نسل جوان برگزار می‌شود.

نورمحمدی با اشاره به فرصت ثبت نام تصریح کرد: ثبت نام مسابقات سراسری قرآن وعترت ویژه دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان در واحدهای شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و اردل از ابتدای آبان‌ماه سال جاری، آغاز شده و به مدت ۲۰ روز ادامه دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ابراز داشت: این مسابقات در سه بخش «معارفی»، «آوایی» و «هنری، پژوهشی و ادبی» برگزار می‌شود که بخش معارفی در ۱۲ رشته بصورت ۴۰ سوال تستی و دو سوال تشریحی، بخش آوایی در ۱۰ رشته بصورت حضوری و بخش هنری، پژوهشی و فناوری در بیش از ۲۰ رشته به صورت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان مرکزی دانشگاه جهت داوری ، برقرار است.

این مقام دانشگاهی اذعان کرد: مسابقات قرآن و عترت در سال‌های متمادی خصوصاً سال‌های اخیر با استقبال بسیار خوب دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان، مواجه شده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب چهار رتبه کشوری در سال ۱۴۰۱، پنج رتبه برتر کشوری در سال ۱۴۰۲ و همچنین کسب عنوان کانون قرآن و عترت برتر در سطح کشور شده و تعدادی از اساتید، دانشجویان و کارمندان به عنوان الگوی موفق در زمینه قرآن و عترت شناخته شده‌اند.

محمدجواد نورمحمدی تأکید بر تشویق شرکت کنندگان در مسابقه تشریح کرد: از امتیازات این مسابقات برای دانشجویان، می‌توان به اهداء گواهی معتبر و هدایای نفیس و نیز اضافه شدن ۲ نمره تشویقی در هر بخش به یکی از دروس عمومی گروه معارف دانشجویان، به دلخواه یا سه نمره تشویقی به درس انس با قرآن کریم در نیمسال اول یا دوم یا ترم تابستان دانشجو و شرکت در مسابقات مرحله استانی، کشوری و ملی اشاره کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری همچنین به امتیازاتی از قبیل صدور گواهینامه معتبر جهت ارتقاء رتبه علمی و اهداء جوایز نفیس برای اساتید شرکت کننده در مسابقه اشاره کرد.

این مقام دانشگاهی گفت: استادان، دانشجویان وکارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان می‌توانند جهت ثبت نام به صورت حضوری به کانون قرآن وعترت یا ایستگاه‌های ثبت نام در دانشگاه خود مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان شرکت‌کننده جهت دریافت اطلاعات چگونگی برگزاری آزمون‌ها، مکان دقیق برگزاری آزمون‌ها، چگونگی دریافت گواهی، هدایا و نمره تشویقی می‌توانند در کانال‌های برادران به آدرس aqoran۲۹ و خواهران به آدرس khqoran۲۹ در پیام‌رسان‌های آیگپ یا تلگرام، عضو شوند.

نورمحمدی در پایان اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر سایت nahad.iau.ir را مشاهده و یا به صورت حضوری به کانون قرآن و عترت نهاد رهبری واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مراجعه و در ساعات اداری با تلفن مستقیم ۰۳۸۳۳۳۶۱۰۸۱ تماس حاصل نمایند.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای خبر/

کد خبر: 1247218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =