رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر افزایش رضایتمندی شهروندان تاکید کرد

کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال گفت: نظارت و بازدید مستمر از دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال باعث افزایش کیفیت خدمات و رضایت مردم می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به اهمیت و جایگاه نظارت و بازرسی گفت: بازدید مستمر باعث می گردد تا از نزدیک وضعیت خدمت رسانی و عملکرد دفاتر مورد بررسی قرار گرفته و موجب شفافیت عملکرد و بهبود فرآیندهای اجرایی مردم خواهد شد.

کارگر افزود: بازرسی های مستمر فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت دفاتر فراهم می‌کند و در صورت مشاهده ضعف و یا عدم توانایی در ارائه خدمات باید سریعا به آن رسیدگی شود، این امر نه تنها به بهبود کیفیت خدمات کمک می‌کند، بلکه اعتماد مردم به نظام اداری کشور را نیز تقویت می‌کند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف در کشور، دستیابی به رضایت مردم است بیان داشت: دفاتر پیشخوان دولت مسئولیت‌های گسترده‌ای در زمینه ارائه خدمات به مردم دارند و این دفاتر می‌بایست به صورت مستمر و با کیفیت بالا خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه دهند و بازرسی‌های منظم در خصوص نحوه ارائه خدمات مربوط به سازمان ثبت احوال موجب می‌شود که این دفاتر به سمت بهبود روش‌های کاری و ارتقاء سطح خدمات خود حرکت کنند و این امر منجر به ارتقاء سطح رضایت مردم از نظام خدمات دولت خواهد شد.

کد خبر: 1249727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =