برای صیانت از اطلاعات کاربران و حمایت از کسب‌وکارها در مقابل تبعات حقوقی چه کردید؟

مدیرعامل سروش‌پلاس در پی اظهارات اخیر دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی درباره لزوم ارائه اطلاعات کاربران توسط پیام‌رسان‌ها، با طرح پرسش‌هایی انتقادی، نهادهای مسئول را به کم‌کاری در صیانت از حقوق کاربران و حمایت از کسب‌وکارها متهم کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز؛ ابولحسن فیروز آبادی، دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی، در روزهای گذشته در مصاحبه‌ای به موضوع در اختیار گذاشتن اطلاعات کاربران توسط پیام‌رسان‌های داخلی اشاره کرد و گفت: «اگر حکم قاضی وجود داشته باشد ایتا و غیره اطلاعات کاربر را در اختیار قاضی می‌گذارند و بایستی بگذارند.»

پس از آن امین شریفی، مدیرعامل سروش‌پلاس در واکنش به این اظهارات در صفحه شخصی‌اش گفت: آقای فیروزآبادی، اینکه اظهر من الشمس است که در شرایط فعلی، قاضی به هر کسب و کاری نامه بدهد مجبور به پاسخ است.
سوال اینجاست که شما برای صیانت از حقوق و اطلاعات کاربران و حمایت از کسب‌وکارها در مقابل تبعات حقوقی چه کردید؟
آیا درخواست قاضی از کسب و کارها شامل هر اطلاعاتی می‌شود یا پروتکلی برایش در نظر گرفته‌اید؟
آیا کسب و کار می‌تواند برای کاربرش وکیل بگیرد؟
متاسفانه جور کم‌کاری نهادهای مسئول را کسب‌وکارها می‌کشند!

برای صیانت از اطلاعات کاربران و حمایت از کسب‌وکارها در مقابل تبعات حقوقی چه کردید؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1278265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =