تهران- ایسکانیوز: بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان برای آبی‌پوش شدن محسن مسلمان، سرانجام در آخرین مرحله از انجام توافقاستقلال و ذوب‌آهن، موضوع انتقال این بازیکن به جمع‌آبی پوشان به طور کلی منتفی شد.

هر چند از ابتدای شروع مذاکرات صحبت‌های زیادی بر سر عدم توافق دو تیم بر سر مبلغ صدور رضایت‌نامه این بازیکن شنیده می‌شد اما در نهایت معامله دو تیم بر سر موضوعی غیر از مسائل مالی به هم خورد.

ذوب‌آهنی‌ها در ابتدا مبلغی حدود 500 میلیون تومان برای صدور رضایت‌نامه مسلمان پیشنهاد داده بودند، اما با توافق افشارزاده و آذری دو تیم در نهایت به مبلغ 250 میلیون تومان برای انتقال این بازیکن به توافق رسیدند.

با این حال روز گذشته و در حالی که توافقات برای آبی‌پوش شدن مسلمان نهایی شده بود و حتی تعدادی از خبرگزاری‌ها انتقال مسلمان به استقلال را تمام شده اعلام کرده‌ بودند، ناگهان خبر به هم خوردن مذاکرات بر سر این انتقال، استقلالی شدن هافبک ذوب‌آهن را منتفی کرد.

همین مسئله باعث شد گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره دلایل به هم خوردن این انتقال مطرح شود. با همه این‌ها شنیده‌ها حاکی از آن است که این ماجرا تنها یک دلیل داشته و آن هم به توافق نرسیدن دو تیم برسر انتقال فرضی یا قطعی مسلمان بوده است.

ظاهرا ذوبی‌ها موافق انتقال مسلمان برای 6 ماه و در ازای مبلغ 250 میلیون تومان بوده و درخواست استقلالی‌ها  انتقال قطعی در ازای همان مبلغ بوده‌ است.

در چنین شرایطی دو تیم بر سر این انتقال به توافق نرسیده‌اند و کار انتقال مسلمان به استقلال به صورت قطعی منتفی شده است.

به گفته منابع آگاه در تیم ذوب‌آهن مسلمان احتمالا ادامه لیگ چهاردهم را هم در پیراهن تیم سابقش سپری خواهد کرد هر چند او پیشنهاد جدی هم از فولاد خوزستان دارد و در صورت توافق دو تیم در فرصت محدود باقی‌مانده، شاید هافبک ذوب‌آهن بار سفر را به مقصد جنوب ایران ببندد.
کد خبر: 177640

وب گردی

وب گردی