تهران- ایسکانیوز: رئیس دفتر هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همسو با جریان پژوهش محوری در جهان در مرحله گذر از آموزش به سمت تحقیق و پژوهش است.

یاسر هاشمی درگفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه های این دانشگاه در زمینه توسعه پژوهش اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله گذر از آموزش به سمت تحقیق و پژوهش است,چرا که امروزه اکثر دانشگاه های جهان بر این اساس پیش می روند و این دانشگاه نیز همسو با این جریان سعی دارد که تحقیق و پژوهش را بالاتر از آموزش دنبال کند, که البته دراین زمینه نیاز به برنامه ای منسجم و منظم داریم.

او در ادامه با تاکید بر توسعه همه جانبه در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در جلسه اخیر هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده برنامه بودجه سال 94 را ارائه کرد که در آن توسعه همه جانبه در تمام ارکان دانشگاه مورد توجه قرار گرفته است, به ویژه در بحث پژوهش و فرهنگ شاهد رشد چند برابری هستیم که با علاقمندی اعضای هیات امنای مرکزی به رشد این بخش ها مورد تصویب قرار گرفت.

هاشمی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط جدیدی که در دانشگاه آزاد اسلامی حاکم شده است این برنامه می تواند به دستیابی این دانشگاه به جایگاه مطلوب کمک کند. همچنین در برنامه های جدید افزایش انگیزه و ایجاد روابط صمیمی میان دانشجویان و مسئولان دیده شده است, که این موضوع به دلیل اهمیتی است که دانشگاه برای دانشجویان قائل است و در هر برنامه ای که ترسیم می کند رضایتمندی دانشجویان را مد نظر دارد.

رییس دفتر هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان به برگزاری مراسم فرهنگی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کشف استعدادهای دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم فرهنگی از جمله شعر دانشجویی ایران من که در واحد تهران جنوب برگزار شد و سایر اقدامات همسو در این زمینه و در بعد فرهنگی می تواند در رشد کیفی دانشگاه ها تاثیر گذار باشد.
کد خبر: 239203

وب گردی

وب گردی