دوره داوری ملی پاراشنای ایران افتتاح شد/ امیداوری به کسب مدال در پاراکانو

دوره ملی داوری پاراشنا از امروز سه‌شنبه به مدت 2 روز زیر نظر مدرس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در فدراسیون جانبازان و معلولان افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، این دوره داوری ملی با حضور ۲۰ نفر از داوران شنای فدراسیون‌های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم‌بینایان آغاز و به مدت 2 روز انجام می شود. مطالب مربوط به داوری پاراشنا در این دوره داوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدرسی این دوره را مارگارت چمبرلین از کشور استرالیا برعهده دارد. پیش از این دوره ملی کلاسبندی پزشکی انجام شد و دوره ملی مربیگری نیز از روز گذشته آغاز شده است.

آکادمی ملی پارالمپیک دوره‌های ملی کلاسبندی پزشکی، مربیگری و داوری در رشته‌های پارادوومیدانی و پاراوزنه‌برداری را نیز برگزار کرده است.

* سرمربی پاراکانو: امیدوارم مدال‌های بیشتری در قهرمانی آسیا کسب کنیم

مسعود مهدوی نیا گفت: اردوی پایانی تیم ملی پاراکانو با حضور 8 قایقران درحال برگزاری است که شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان، اسلام جاهدی از هرمزگان، اکبر طهماسبی از تهران، نادر عیوضی از گیلان و شورش دلپسند از کرمان تمرینات خود را در دریاچه آزادی انجام می‌دهند. سارا عبدالملکی و یک ورزشکار دیگر نیز مدتی است تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: ملی‌پوشان اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته و در آمادگی خوبی به سر می‌برند. سعی می‌کنیم در مقایسه با دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا مدال‌های بیشتری کسب کنیم. از امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی و خسروی‌وفا و اشرفی، رئیس و دبیر کمیته ملی پارالمپیک هم به دلیل حمایت هایشان از تیم تشکر می‌کنم.

اردوهای آمادگی تیم ملی پاراکانو تا ۲۵ آبان ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد و تیم ملی روز ۲۸ آبان ماه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به تایلند اعزام می‌شود. این مسابقات از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه در پاتایای تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی سوم و چهارم آذرماه رقابت خواهد داشت.

602

کد خبر: 864126

وب گردی

وب گردی