تور مجازی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل راه اندازی شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی واحد اردبیل از راه اندازی تور مجازی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سعید حاجی محمدی سرپرست اداره کل روابط عمومی واحد اردبیل گفت: با توجه به حجم وسیع مراجعات تلفنی علاقمندان تحصیل در دانشگاه، دانشجویان و خانواده های آنها از سایر شهرستان ها در خصوص کسب اطلاع از امکانات و ویژگی های این واحد، تصمیم گرفته شد که کلیه امکانات و فضای آموزشی را به صورت تور مجازی و با قابلیت سهولت در مشاهده در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
وی با اشاره به تلاش قابل تقدیر کارشناسان روابط عمومی و مدیریت فناوری در راه اندازی این تور افزود: دانشجویان و سایر مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل می توانند بدون استفاده از هیچ نرم افزار جانبی و از طریق گوشی و یا کامپیوتر به آدرس http://tm.iauardabil.ac.ir/ مراجعه کرده و از این تور استفاده کنند.
حاجی محمدی در خصوص دیگر مزایای تور مجازی گفت: با استفاده از تور مجازی مخاطبان قادرند از هر نقطه جهان و در هر زمان دلخواه از فضای مورد نظر بازدید نمایند. در این قابلیت بیننده قادر است کارگردانی تماشای اماکن مورد نظر را در فضای مورد نظر در اختیار گیرد و همه این موارد باعث می شود مخاطب مشتاق به دیدن اماکن مورد نظر از نزدیک شود.

1

2

3

33

1

2

3

2

انتهای پیام/

کد خبر: 1079761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =