راه اندازی شورای تعامل و هم اندیشی دانشجویی در واحد اهواز

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از راه اندازی شورای تعامل و هم اندیشی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، گودرز شاطری با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش نقش آفرینی دانشجویان، استفاده از نظرات، پیشنهادات و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع آنان و هم چنین ایجاد زمینه گسترش فعالیتهای فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه، اولین شورای تعامل و هم اندیشی ویژه دانشجویان بزودی در واحد اهواز راه اندازی و فعالیت خود را آغاز می کند.

وی با تصریح به اینکه این شورا براساس آخرین آیین نامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود گفت: این شورا متشکل از معاونین فرهنگی و  آموزشی، مدیر دانشجویی و 7 دانشجو به نمایندگی از دانشجویان تشکیل می شود.

شاطری ایجاد تعامل و همدلی میان ارکان دانشگاه با دانشجویان، بهره گیری از اندیشه ها و افکار دانشجویان، اعتلا و تقویت زمینه های مشارکت، همکفری و همکاری در محورهای صنفی، رفاهی و خدمات آموزشی را از جمله اهداف راه اندازی این شورا خواند.

وی با اشاره به اینکه کلیه دانشجویان  واحد اهواز که فاقد سوابق کمیته انضباطی و یا مشروطی باشند می توانند دراین طرح ثبت نام کنند گفت: دانشجویان علاقمند  حداقل یک سال تا فراغت از تحصیل آنان باقی مانده باشد.

 معاون  فرهنگی و دانشجویی واحد اهواز افزود: از بین کلیه ثبت نام شدگان پس از برگزاری انتخابات که آیین نامه آن نیز بزودی اعلام می شود، 7 نفر به عنوان نمانیدگان دانشجویان انتخاب و به عضویت شورای تعامل و هم اندیشی دانشجو و دانشگاه به مدت یک سال درخواهند آمد.

شاطری در خصوص نحوه و زمان ثبت نام دانشجویان علاقمند در این شورا نیز گفت: این دانشجویان می توانند تا 30 آبان ماه از طریق پورتال معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد اهواز به نشانی http://stu.iauahvaz.ac.ir با تکمیل فرم مربوطه ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

کد خبر: 1080445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =