خشم هواداران پرسپولیس از نظر نکونام درباره استقلال

صحبت‌های جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اسباب خشم هواداران پرسپولیس را فراهم آورده است.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، در حالی که هفته قبل شاهد موجی از حملات علیه مهدی تارتار و مجتبی حسینی در فضای مجازی بودیم به نظر می رسد صحبت های جواد نکونام باز هم موج جدیدی را در شبکه های اجتماعی و البته این بار در میان هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید

مایلی کهن: چرا احسان اصولی همه کاره فدراسیون فوتبال شده است؟

استقلال در شرایطی امروز باید به مصاف فولاد خوزستان برود که فاصله ۶ امتیازی با پرسپولیس در صدر جدول دارد. موضوعی که باعث شده برخی از همین حالا استقلال را قهرمان لیگ بدانند اما در اردوی پرسپولیس هنوز امید وجود دارد و آن ها چشم به اتفاقات فوتبالی در هفته های پیش رو دوخته اند تا شاید اما و اگرهایی که همواره در فوتبال رخ داده و اتفاقا در چند نوبت باعث قهرمانی سرخ پوشان شده، این بار نیز رخ داده و در 4 هفته پایانی ورق برگردد.

یکی از امیدهای پرسپولیسی ها به بازی امشب استقلال و فولاد مربوط می شود. جایی که استقلالی ها باید در اهواز به مصاف شاگردان جواد نکونام بروند. اما صحبت های جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با استقلال با واکنش هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

نکونام شب گذشته در خصوص رویارویی با استقلال و قهرمانی این تیم گفت: بازی در جدول به ویژه برای استقلال خیلی مهم است. برای رسیدن به قهرمانی چهار بازی باقی مانده و آنها تمام تمرکزشان این است بتوانند به قهرمانی برسند. البته از نظر من این تیم قهرمان شده زیرا در چهار بازی از دست دادن هشت امتیاز خیلی سخت است.

شاید از نگاه بیرونی این اظهر نظر چندان حساسیت زا نباشد اما با توجه به رویارویی مستقیم دو تیم، اتفاقات هفته قبل و از همه مهم تر سابقه حضور نکونام در استقلال، همین چند جمله کافی بود تا هواداران پرسپولیس انگشت اتهام را به سوی نکونام نشانه ببرند و این سوال را مطرح کنند که چرا نکونام در بازی برابر استقلال به جای روحیه دادن به بازیکنان تیمش برای پیروزی مقابل استقلال، قهرمانی رقیب را تبریک گفته و اعلام کرده این تیم به سختی امتیاز از دست می‌دهد. در صورتی که با شکست احتمالی استقلال برابر اهواز و همین طور پیروزی سرخ‌ها در سیرجان اختلاف امتیاز دو تیم مدعی در صدر به ۳ امتیاز می‌رسد و در ۳ هفته پایانی شاید اتفاقات دیگری رقم بخورد. آن هم در شرایطی که تجارب لیگ های قبلی نشان می دهد پرسپولیس در همین شرایط موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

به هر روی هواداران پرسپولیس هنوز روی کاغذ برای تیم شان شانس قهرمانی قائلند و به همین منظور به شدت از نکونام برای اظهاراتش در خصوص بازی برابر استقلال خشمگین هستند.

به نظر می‌رسد ماجرایی که هفته گذشته برای مهدی تارتار در تقابل با پرسپولیس رخ داد این هفته به نوعی دیگر در انتظار نکونام است. حالا باید منتظر بود و دید چه اتفاقاتی در ادامه راه رخ خواهد داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1140430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =