تمام اولویت‌های فدراسیون و ورزش کشور جام جهانی شده است

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، اگر سازمان لیگ و کمیته داوران حرفی زده‌اند باید سنجیده بوده و امکان عمل به آن باشد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، مهدی تاج در حاشیه مراسم اهدای جام سوپرجام به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: سازمان لیگ باید از قبل هماهنگی‌های لازم را داشته باشد ولی اگر حرفی را زد باید پای اجرایش بایستد. من هم این را گفتم که اگر حرفی را زدید باید اجرا کنید. زمین خوب بود و همه امکانات فراهم بود. در هر صورت به سازمان لیگ و کمیته داوران هم گفتم؛ اگر حرفی زده شد باید سنجیده گفته شود ولی اگر گفته شد باید عملی شود.

بیشتر بخوانید

تاج: کار باشگاه قطری غیرمنطقی بود

وی در واکنش به این موضوع که فوتبال ایران به یک زمین خوب احتیاج دارد، گفت: ایجاد و بازسازی ورزشگاه به عهده فدراسیون فوتبال نیست. هر چند در روند آماده‌سازی تیم ملی و اعزام‌ها بعضی از مسئولیت‌ها که به عهده ما نیست را بر عهده گرفتیم، چون تیم ملی ما است. خوشبختانه کشور الآن به نفع جام جهانی و تیم ملی کمک می‌کند. برای بازسازی ورزشگاه‌ها هم باید این اتفاق بیفتد. به طور مثال در ماجرای VAR که تصویب کردیم، به طور مثال گفتیم اگر باشگاهی نصب نکند باید در زمین بی طرف بازی کند. اگر یادتان باشد ما زمانی که در فدراسیون بودیم دو ورزشگاه را تجهیز کردیم و گفتیم باید همه استادیوم‌ها VIP و نور داشته باشد و هر باشگاهی که نداشت در زمین دیگر بازی می‌کرد و دیدید که همه ورزشگاه‌های‌شان را اصلاح کردند. دقیقاً همان کاری که کنفدراسیون آسیا با ما می‌کند و باید همان کار ملاک عمل فدراسیون فوتبال باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به سوالی درباره اینکه او پیش از بازی به فتح الله‌زاده گفته بود که آمده است تا جام را بگیرد و همین موضوع باعث ناراحتی تیم نساجی شده است، عنوان کرد: من یادم نمی آید!

تاج در پاسخ به این پرسش که بزرگترین دغدغه فدراسیون در آستانه جام جهانی چیست؟ توضیح داد: فدراسیون باید خودش را برای رویداد مهم آماده کند. تمام اولویت‌های فدراسیون و ورزش کشور جام جهانی شده است. همه هم در این راستا قدم برمی‌دارند. آخرین بازی‌ها هم امروز برگزار شد و همه چیز برای جام جهانی آماده می‌شود.

وی در پایان گفت: هواداران با برنامه‌ریزی که انجام دادیم با فدراسیون کار می‌کنند، ولی سیستم خبرنگاران را هم ارشاد مدیریت می‌کند و ان‌شاءالله همه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =