تقدیر از استادان و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد بندرعباس

به مناسبت هفته پرستار و ولادت حضرت زینب(س) و با حضور مسئولان دانشگاه آزاد بندرعباس از استادان و دانشجویان دانشکده پرستاری تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز از بندرعباس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست با اساتید این دانشکده، باتبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به نقش بزرگ و مهم پرستار در جامعه اشاره کرد و گفت: حضرت زینب (س) نمونه بارز یک پرستار است که علاوه بر نقش سازنده ایشان در شکل دهی و انسجام بخشی به جامعه اسلامی، الگو و نمونه ای بی نظیر یک پرستار در واقعه تاریخ ساز کربلا بود.

محمد حسین رنجبر حرفه  پرستاری کاری پر مشقت، سخت و طاقت فرسا دانست و افزود: داشتن قلب رئوف و مهربان، صبر و حوصله و فداکاری از شاخص های مهم این حرفه مقدس است.

وی پرستاری را قلب نظام سلامت دانست و بیا داشت: این فرشتگان سلامت  در اوج بیماریهای سخت وهمه گیر مانند کرونا و شرایط جوی نامطلوب  و ایام  تعطیل و غیرتعطیل  با وجودی سرشار از عشق و مهربانی خدمت رسانی  می‌کنند  زیرا که  سرنوشت بیماران، باتلاش ومهربانی آنان رقم می‌خورد و این درحالی است که خدمات پرستاری لحظه‌ای متوقف نمی‌شود.

تقدیر از استادان و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد بندرعباس

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دانشگاه آزاد را دانشگاهی پیشرو در حوزه سلامت و بهداشت معرفی کرد و گفت: دانشگاه آزاد بدون داشتن بودجه دولتی، خدمات بزرگی را به دولت انجام می دهد و نیمی از بار آموزش عالی کشور را به دوش کشیده است.

این مقام مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان نیز با داشتن دانشکده های پیراپزشکی و پزشکی با بهره گیری از استادان کارآمد و مجرب، آزمایشگاههای مجهز و پراتیک تخصصی در خدمت جامعه برای تربیت نیروهای کارآمد و متخصص پرستار می باشد.

رنجبر از توسعه رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: سالهای مدیدی است این دانشگاه در رشته کارشناسی پرستاری دانشجو پذیرش دارد که امیدواریم  از مهرماه سال آینده بتوانیم با آوردن رشته کارشناسی ارشد پرستاری، در ارتقا خدمات آموزشی در این حوزه در بندرعباس سهیم باشیم.

تقدیر از استادان و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد بندرعباس

رحمان مهدی زاده، معاون علوم پزشکی دانشگاه نیز ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در استان و بندرعباس اظهار امیدواری کرد بتوانیم با کمک استادان و مسئولان در توسعه و گسترش رشته های پیراپزشکی موفق عمل کنیم.

گفتگوی صمیمانه کارشناسان و استادان رشته پرستاری با رئیس دانشگاه و تجلیل از پرستاران ادامه یافت و در ادامه این نشست با بازدید از کلاس های درس دانشگاهی و حضور در کلاس های عملی دانشجویان در بیمارستان خلیج فارس و اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از برترین ها تجلیل شد.

تقدیر از استادان و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد بندرعباس

کد خبر: 1162040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =