صعود ۱۱ پله‌ای دانشگاه آزاد استان همدان در ارزیابی عملکردی

دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در ارزیابی عملکردی کشوری میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ازرتبه ۱۵ به ۴ ارتقاءیافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از همدان، مسعود صانعی معاون نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در شورای  اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان  گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان در بخش آموزش‌های  مهارتی و عمومی و اخلاقی معنوی و هویتی  در سال ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ به عنوان برگزیده پیش رو در ارزیابی عملکرد برنامه محور  معرفی شد.

وی افزود: حضور افراد علمی و ولایتمدار در رأس مدیریت واحدها و مراکز دانشگاهی استان‌ها، شرایط تحولی مطلوبی را در اختیار دانشگاه قرار داده است و بی‌شک هر مسئول تنها با تلاش و ازخودگذشتگی می‌تواند به پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه کنونی  کمک کند.

صانعی با بیان اینکه از سال ۹۸، ادارات کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در ۱۰ منطقه کشور تشکیل شده، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد تیمی مجرب، اهل فن، متخصص و با اشراف کامل به مسائل و موضوعات دانشگاه در این ادارات کل هستیم.

معاون نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شرایط کرونا باعث رکود و سکون عملکرد و نظارت این مرکز نشد، اظهار داشت: در این مدت، ارزیابی و کارگاه های نظارتی به صورت مجازی و با جدیت انجام شد.

صانعی  افزود: بابررسی  انجام شده در این مرکز  نقاط قوت و ضعف واحد های دانشگاه احصا شده است وبسیار خرسندم امروز در استانی حضور دارم که عملکرد روبه جلو  دارد.

وی افزود بر اساس تفاهم نامه عملکردی در حوزه های  مختلف  استان همدان از رتبه ۱۵ به رتبه ۴ صعود کرده است که این رشدبسیار قابل  تقدیر است

معاون نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در  دو  بخش اخلاقی معنوی و هویتی و بخش آموزش های  مهارتی و عمومی داری رتبه اول کشوری  است.

 وی افزود به همین مناسبت لوح تقدیری که به امضای دکتر محمد مهدی  طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی رسیده از عملکرد مطلوب مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان قدردانی و به همراه تندیس در این مراسم به رئیس استان همدان اهداد می گردد.

 گفتنی است؛ دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در ارزیابی عملکردی سالیانه خود که در ۹۶ شاخص در حوزهای مدیریتی، آموزش، پژوهش، مهارتی و توسعه مورد ارزیابی قرار گرفت از رتبه ۱۵  به رتبه ۴ کشوری دست یافت و بعد از استانهای کرمان، اصفهان و هرمزگان قرار گرفت.

و در  دو بخش اخلاقی معنوی و هویتی و بخش آموزش های  مهارتی و عمومی و در سال ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ به  رتبه اول و برگزیده پیش رو در ازریابی عملکرد برنامه محور  معرفی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1164123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =