شباهت بازی پرسپولیس با رئال مادرید/ چاقوی قرمزها باید تیز تر شود

کارشناس فوتبال درباره بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، گفت: اوضاع قرمزها کاملا طبیعی است و کار راحتی درمقابل حریفشان دارند.

جلال چراغپور، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره وضعیت پرسپولیس اضهار کرد: اوضاع قرمزها کاملا طبیعی است و هر تیم بزرگی در کارنامه‌اش شکست هم دارد.

وی درباره بازی پیش‌ روی پرسپولیس، توضیح داد: قرمزها کار سختی در مقابل نفت مسجد سلیمان ندارند و قرار نیست در بازی اتفاق خاصی رخ دهد و پرسپولیس بدون مشکل خاصی به مصاف حریفش می‌رود.

پرسپولیس زمانی که پیروز می‌شد هم باکیفیت نبود/ فوتبال ایران ۴۰ سال پیش بهتر از الآن بود

چراغپور ادامه داد: حواشی خاصی حول محور پرسپولیس دیده نمی‌شود و گل‌محمدی درحال پیشبرد اهداف تیم است و شرایط قرمزها خوب و طبیعی است.

کارشناس فوتبال، سبک بازی پرسپولیس را تشریح کرد و گفت: گل محمدی سبک بازی هایش مثل برخی مربی‌ها، مثل آنچولتی در رئال مادرید است و نمی‌خواهد که هر بازی دست به تغییر و تحول زیادی بزند اما اگر لازم بداند یک سری تغییرات در بازی با نفت انجام می‌دهد تا چاقوی تیم برنده‌تر شود.

وی با اشاره به احتمال تغییراتی در سبک بازی پرسپولیس، عنوان کرد: قرمزها عمدتا در گذشته نیز یکسان بازی می‌کردند به ویژه در دوران برانکو؛ البته آنها گاهی به مشکل هم می‌خورند و دلیلش هم این است که سبک بازی، تکنیک‌ها و حتی مهارت‌های بازیکن‌ها در بازی‌های بعدی در مقابل حریفشان عیان می‌شود و نتیم حریف آن‌ها را کنترل می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =