شانس بالای استقلال در صعود به یک چهارم جام حذفی/ محرومیت‌های ساپینتو مهندسی شده است!

پیشکسوت استقلال درباره محرومیت‌های ساپینتو گفت: ساپینتو ذاتا آدم هیجانی است ولی او را عصبانی کردند تا حواشی ایجاد کنند و استقلال با چالش رو برو شود.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز با اشاره به افتخارات استقلال در جام حذفی، گفت: جام حذفی همواره از حساسیت بالایی برخورد بوده و تیمی که می‌خواهد موفق باشد نباید اشتباه بدی مرتکب شود.

وی ادامه داد: استقلال در مقابل ملوان شانس زیادی برای صعود به دور بعدی رقابت‌ جام جذفی دارد، آبی‌ها باید قدرتمند ظاهر شوند و نباید موقعیتی را از دست بدهند.

خیانت بازیکن استقلال بی‌معنی است/ آینده روشن آبی‌ها با فتح‌الله‌زاده

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه ملوان نسبت به نیم فصل تفاوت‌هایی داشته، اظهار کرد: آبی‌پوشان اگر بازی خودشان را انجام دهند، می توانند در مقابل ملوان به پیروزی برسند؛ باتوجه به بازی های اخیر، می‌توان به این نتیجه رسید که استقلال در ۹۰ دقیقه پیروز میدان خواهد بود.

نوری درباره محرومیت سرمربی آبی‌ها، عنوان کرد: نبود ساپینتو بر روی نیمکت، در روند بازی تیم تاثیر گذار خواهد بود، ساپینتو ذاتا آدم هیجانی است ولی او را عصبانی کردند تا حواشی ایجاد کنند و استقلال با چالش رو برو شود؛ هرکسی جای او بود عصبانی می‌شد، او در این جریانات مظلوم واقع شده است؛ محرومیت های ساپینتو مهندسی شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1171950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =