جذب هدفمند دانشجویان در صنعت منجر به افزایش سطح تکنولوژی در صنایع می‌شود

کارشناس یک شرکت دانش‌بنیان حاضر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: اگر شرکت‌ها بتوانند روند استخدامی و جذب هدفمند دانشجویان را در پیش بگیرند، می‌توانیم در این پروسه شرکت‌های با تکنولوژی بالا را هم داشته باشیم.

امیرحسین کیقبادی کارشناس الکترونیک شرکت فنی مهندسی بهپژوه، از شرکت‌های حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عنوان کرد: رویداد صدرا با هدف بهبود ارتباط صنعت با دانشجویان توسط دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد تا جای قطعه پازل گمشده‌ میان دانشجو و صنعت و صورت مسئله‌هایی که دارند و حل نشده باقی مانده است، را پر کند.

پارک علم و فناوری واحد نجف آباد، زیست‌بومی برای تولید ایده تا تجارت 

وی با اشاره به حلقه‌ی ارتباطی شکل گرفته میان دانشجو و صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هرچه همکاری میان شرکت‌های فعال در حوزه صنعت و دانشجویان بیشتر شود، علاقه صنایع به تحقیق و توسعه و تاسیس واحدهای جدید بیشتر شده و دانشجو نیز امید بیشتری به تحصیل در زمان دانشجویی و اشتغال در آینده خواهد داشت.

وی ادامه داد: دانشگاه توانست نیاز صنعت و دانشجو به یکدیگر را به خوبی پوشش دهد. شرکت ما که بیشتر در حوزه مهندسی الکترونیک و مهندسی برق و قدرت فعالیت دارد بازدید و استقبال بسیار خوبی داشت.دانشجویان توانمند در حوزه‌های مختلف، با اشتیاق زیادی از غرفه‌های نمایشگاه بازدید می‌کردند. 

این کارشناس الکترونیک با امید به گسترده شدن این گونه رویدادها در آینده بیان کرد: اگر پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در دانشگاه وجود دارد مانند دانش فنی، به منصه ظهور برسد و شرکت‌ها بتوانند روند استخدامی و جذب هدفمند دانشجویان را در پیش بگیرند، می‌توانیم در این پروسه شرکت‌های با تکنولوژی بالا را هم داشته باشیم.

خبرنگار: فاطمه لشنی‌زند

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1172996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =