شافعی: پرسپولیس مقابل تراکتور مانند سپاهان بازی کند، دست پر از تبریز برمی‌گردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر اینکه پرسپولیس و تراکتور فوتبال خوبی را ارائه می‌کنند، مطمئناً این دیدار جذاب و تاکتیکی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمود شافعی، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار بازی فوق‌العاده تاکتیکی را ارائه کرد، نفت هم که چیزی برای از دست دادن نداشت انتحاری بازی‌ کرد. در دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی به نفع نفت اعلام شد که اگر این پنالتی تبدیل به گل می‌شد، ادامه کار برای پرسپولیس سخت‌تر از قبل رقم می‌خورد، اما بیرانوند توانست پنالتی را بگیرد تا شرایط روحی و روانی به نفع پرسپولیس تغییر کند.

اهمیت بازی با تراکتور و سپاهان در قهرمانی پرسپولیس

وی ادامه داد: شیرازه نفت بعد از هدر دادن پنالتی از هم پاشید و این تیم در ادامه نیز آنچنان موفقیت جدی در ایجاد فرصت روی دروازه پرسپولیس نداشت. در نهایت پرسپولیس در یک بازی یک طرفه نفت مسجدسلیمان را با ۳ گل مغلوب کرد.

پرسپولیس مقابل نفت روند متفاوتی نسبت به بازی‌های قبل داشت

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه بعد از مدت‌ها مهدی ترابی و مهدی عبدی در بازی با نفت مسجدسلیمان گل زدند، عنوان کرد: پرسپولیس مقابل نفت روند متفاوتی نسبت به بازی‌های قبل داشت که مربی شرح وظایف تمامی بازیکنان را به گونه‌ای در این دیدار تعیین کرده بود که اکثر آنها بتوانند خودشان را در موقعیت گل یا گلزنی قرار دهند یا موفق شوند پاس گل بدهند. ترابی در این بازی توانست به خوبی وظایف خودش را در زمین پیاده کند. عبدی هم بعد از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی موفق به گلزنی شد.

وی در مورد دیدار هفته بیست و دوم پرسپولیس با تراکتور در تبریز تصریح کرد: تراکتور بعد از حضور پاکو خمز، به تیمی منسجم و عالی تبدیل شده که نشان می‌دهد این مربی از هوش بالا و توانمندی تاکتیکی زیادی برخوردار است. خمز رزومه قوی دارد که در بحث فنی نیز بازی‌های زیبایی را از این تیم شاهد هستیم. تراکتور در ۵ هفته اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و توانسته عملکرد بسیار بهتری را در این هفته‌ها داشته باشد.

پرسپولیس مقابل تراکتور مانند سپاهان بازی کند، دست پر از تبریز برمی‌گردد 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اگر پرسپولیس عملکردی همانند بازی با سپاهان مقابل تراکتور داشته باشد، می‌تواند دست پر از تبریز برگردد و کماکان روند رو به رشد خود را حفظ کند. به خاطر اینکه پرسپولیس و تراکتور فوتبال خوبی را ارائه می‌کنند، مطمئناً این دیدار جذاب و تاکتیکی خواهد شد.

شافعی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: برای سرمربی‌گری تیم ملی هیچ گزینه‌ای بهتر از امیر قلعه‌نویی نیست، چون قعله‌نویی یک بار تجربه سرمربیگری تیم ملی فوتبال را داشته و می‌تواند تیم ملی را در این برهه هدایت کند. در 8 سال قبل کی‌روش چارچوب مشخصی برای یک تیم خوب با بازیکنان بین‌المللی و حرفه‌ای ساخته است و هر مربی که هم اکنون هدایت این تیم را برعهده بگیرد، کار آنچنان سختی را پیش‌رو نخواهد داشت. خیلی مهم است که الان یک سرمربی داخلی همچون قلعه‌نویی که شناخت زیادی از بازیکنان ایرانی دارد به عنوان سرمربی معرفی شود. این مربی باتجربه و کاربلد فوتبال ایران می‌تواند از نظر عاطفی با بازیکنان ارتباط خوبی داشته باشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1173546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =