توقیف شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توقیف شناور خارجی حامل یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در خلیج‌ فارس خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار رمضان زیراهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از مأموریت‌های مهم نیروی دریایی سپاه در خلیج‌ فارس را مقابله با سوخت قاچاق و صید ترال دانست و با اشاره به شناسایی شناور حامل سوخت قاچاق، اظهار داشت: در این راستا رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه شناور حامل یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس شناسایی و توقیف کردند.

محموله ۵ میلیاردی قاچاق با کمک پلیس کشف شد

وی مقصد این شناور خارجی را یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس دانست و افزود: با هماهنگی سازمان قضایی دستور توقیف شناور یاد شده صادر و سوخت گازوئیل قاچاق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر تحویل شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از کشف ۱.۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس در سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با قاچاقچیان و تخلفات اقتصادی از جمله سوخت قاچاق شبانه‌روز فعالیت می‌کند و در اوج آمادگی قرار دارد.

زیراهی تأکید کرد: به شدت با کسانیکه اقتصاد کشور را تحت شعاع قرار می‌دهند برخورد می‌شود.

قضات در حال بررسی پرونده این محموله قاچاق برای صدور حکم هستند

در همین راستا رئیس کل دادگستری استان بوشهر از دستگیری ۱۰ نفر در کشتی توقیفی خبر داد و بیان کرد: تعداد خدمه شناور توقیف شده حامل سوخت قاچاق ۱۰ نفر است که با قرار وثیقه به زندان معرفی شدند.

مهدی مهرانگیز با بیان اینکه قضات در حال بررسی پرونده این محموله قاچاق برای صدور حکم هستند گفت: در این پرونده اقدام قاچاقچیان در ابعاد گوناگون مورد رسیدگی و بررسی قرار می‌گیرد.

وی برخورد با قاچاق سوخت را مورد تأکید قرار داد و افزود: گازوئیل، نفت و بنزینی که با هزینه بیت‌المال به دست مردم می‌رسد نباید به کشورهای دیگر قاچاق شود و  دستگاه قضا به‌صورت قاطع با این تخلفات برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =