رقابت پرسپولیس و گل‌گهر برای صعود به نیمه‌نهایی / برتری آماری با قرمزهاست

پرسپولیس از پنج بازی آخر سه پیروزی و گل‌گهر تنها یک پیروزی را بدست آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس تهران و گل‌گهر سرجان، امروز برای برگزاری رقابت یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

با بررسی پنج بازی آخری که گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند، متوجه برتری نسبی قرمزها خواهیم شد؛ پرسپولیس از پنج بازی آخر سه پیروزی و گل‌گهر تنها یک پیروزی را بدست آورده است و یک بازی هم با نتیجه تساوی به اتمام رسید. بدین ترتیب پرسپولیس در مصاف با این تیم عملکرد بهتری داشته و در پی بدست آوردن پیروزی دیگری است.

استقلالی که سیلی خورد و سپاهانی که قدر ندانست / پرسپولیس؛ نزدیک‌ترین تیم به جام

همچنین پرسپولیس در پنج بازی آخر خود، چهار پیروزی  و یک شکست، در کارنامه‌اش ثبت شده است.

در آماری دیگر، گل گهری‌ها  از پنج بازی آخر خود در لیگ، دو بازی را پیروز شدند و مابقی را با شکست و تساوی گذراندند اما نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که در اواسط فصل امیر قلعه‌نویی از این تیم جدا شد و به تیم ملی پیوست و سعید الهویی، دستیار قلعه‌نویی جانشین وی شد.

الهویی در آخرین گفته‌هایش درباره داور این بازی صحبت کرد و گفت: هم ما و هم سرمربی تیم حریف، آقای گل محمدی قائل به این داستان هستیم که داور باید بهترین عملکرد را در جریان بازی فردا داشته باشد. اینکه چه تیمی پیروز خواهد شد بستگی دارد به پلن دو تیم، تمرکز بازیکنان دو تیم برای اجرای پلن‌ها و شرایط بدنی‌شان دارد ولی برای ما خیلی مهم است که تیم شایسته‌تر با پیروزی از زمین خارج شود و داور اشتباه تاثیرگذاری در بازی نداشته باشد.

ضیا عربشاهی به ایسکانیوز، درباره قدرت‌نمایی بازیکنان تیم‌ها در مقابل سرخابی‌ها گفت: بسیاری از تیم‌های ضعیف‌تر، در مقابل استقلال و پرسپولیس نمایش خوبی از خود بجای می‌گذارند؛ دلیلش تنها مطرح شدن و بیش‌تر دیده شدن بازیکنان و تیم‌ هاست.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس تهران پس از پیروزی که در دربی بدست آورد و خودش را بیش از هر زمانی مدعی قهرمانی نشان داد، حالا تمرکزش را بر جام حذفی گذاشته است؛ قرمزها امروز، یک‌شنبه ساعت ۱۸:۱۵ میزبان سیرجانی‌ها در استادیوم آزادی خواهند بود تا مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =