به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پیامرسانهای بله، سروش و ایتا از ساعتی پیش دچار اختلال شده و امکان ارسال پیام برای کاربران وجود ندارد.
زارع پور: ایجاد شبکه ملی اطلاعات از تکالیف جدی وزارت ارتباطات محسوب میشود
پیامرسان بانکی بله، شبکۀ اجتماعیمالی بانک ملّی ایران است که همزمان امکان گفتگو و پرداخت را برای کاربران فراهم میکند.
ایتا نیز یک برنامه پیامرسان است که با الگوبرداری از محیط تلگرام به صورت رایگان به کاربران خدماترسانی میکند، شما میتوانید بطور همزمان بر روی تمامی دستگاهها و وسایل خود از آن استفاده کنید. پیامهای شما در تلفن همراه، تبلت یا رایانهتان بصورت یکپارچه همگامسازی میشوند.
ایتا در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد و اولین نسخه برای اندروید و همزمان نسخه وب آن آماده بهرهبرداری شد. همچنین نسخه دسکتاپ، iOS، مک و لینوکس ایتا نیز ازائه شده است.
سروش هم یک پیامرسان داخلی و ایرانی محبوب با امکان تماس صوتی و تصویری رایگان، در دسترس قرار دادن ربات، گروه و کانال و غیره برای اندروید است که توسط شرکت توسعه فناوری رسانه سروش (صدا و سیما) منتشر شده است.
گفتنی است؛ مشکل قطع ارتباط به دلیل اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده بوجود آمده و هماکنون تیم فنی در حال راهاندازی مجدد سرویسها میباشند.
همچنین شبکه خبر عنوان کرده که درباره قطع بودن شبکههای اجتماعی اطلاعرسانی خواهد شد.
محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات طی گفتوگویی با شبکه خبر عنوان کرد: مشکلات فنی یکدفعه به وجود میآید اما وظیفه خود میدانیم که در این رابطه اطلاعرسانی کامل را صورت دهیم.
وی همچنین عنوان کرد که سعی میشود مشکل ایجاد شده حداکثر تا یک ساعت دیگر برطرف شود.
انتهای پیام/
نظر شما