همدانی: لیگ برتر برای استقلال به پایان رسیده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این درست است که لیگ برتر برای استقلال به پایان رسیده اما این تیم هنوز این فرصت را دارد تا یک جام برای هواداران به ارمغان بیاورد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شنبه‌شب با اشاره به از دست رفتن بخت قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال شایسته قهرمانی در لیگ بود و استحقاق داشت که از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند اما متاسفانه دست آبی‌پوشان از جام کوتاه ماند.

استقلال نباید به مدعی‌ها می‌باخت

وی افزود: این درست است که لیگ برتر برای استقلال به پایان رسیده اما شاگردان ریکاردو ساپینتو هنوز این شانس را دارند تا یک جام را برای هواداران به ارمغان بیاورند. جام حذفی باقی مانده و استقلال برای اینکه بتواند فصل را دست خالی به پایان نرساند دو قدم پیش رو دارد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال تا روز دربی شانس اول قهرمانی در لیگ برتر بود و سرنوشت جام در دست خودش بود. شکست در شهرآورد و تساوی مقابل صنعت نفت آبادان باعث شد تا سرنوشت قهرمانی از دست استقلال خارج شود. اینکه استقلال نتوانست برای دومین سال پیاپی قهرمان شود، تلخ است اما نباید این موضوع باعث شود تا آنها تمرکز خود را در جام حذفی از دست بدهند.

همدانی درباره اینکه بازیکنان استقلال در طول فصل از مشکلات مالی ابراز ناراحتی می‌کردند اما در دوران فوتبالی وی این مسایل برای بازیکنان اهمیت چندانی نداشت، افزود: همه چیز تغییر کرده و نمی‌توان امروز را با گذشته مقایسه کرد. نه تنها فوتبال بلکه در تمامی زمینه‌ها تغییرات زیادی شکل گرفته است. من مخالف مقایسه امروز با دیروز هستم چه برسد به ۲۵ سال پیش؛ در گذشته شاید مسایل مالی برای بازیکنان اولویت چندم بود اما امروز باید بازیکنان را از نظر مالی تامین کرد و به موقع پرداختی‌ها را محقق کرد. این بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و در مقابل توقع دریافت مطالبات‌شان را دارند.

وی تاکید کرد: ساپینتو لیگ برتر را با باخت مقابل سپاهان شروع کرد اما توانست در ادامه تیم را جمع کند. او ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده و عملکردش قابل تقدیر است.

بازیکن اسبق استقلال گفت: روزهای حساسی در انتظار استقلال است. این تیم می‌تواند فصل را با خاطره‌ای خوش برای هواداران به پابان برساند. تغییراتی در استقلال رخ داده و همه کمک می‌کنند تا آنچه شایسته نام بزرگ استقلال است، رقم بخورد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

کد خبر: 1181305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =