ترافیک سنگین و پرحجم در محور رشت به قزوین

رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک در مسیر رشت به قزوین سنگین و پرحجم است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران، ترافیک محور رشت به قزوین در محدوده رشت به امامزاده هاشم سنگین و پرحجم است.

وی افزود: ترافیک در حال حاضر به گونه ای نیست که خودروها در آن توقف چندانی داشته باشند اما پیش بینی می شود که همچنان تا شامگاه جمعه ترافیک این محور پرحجم و سنگین باشد.

رییس پلیس راه گیلان به وضعیت ترافیک در سایر محورهای این استان اشاره کرد و گفت: ترافیک در سایر جاده‌های گیلان نیمه سنگین و روان است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی ترافیک سنگین طی روز جمعه در برخی از محورهای گیلان، محدودیت ترافیکی در ۲ مسیر اصلی شامل جاده قدیم رشت - قزوین و بندرآستارا - اردبیل به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود که بر این اساس تردد انواع تریلر و کامیون‌ به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روز جمعه ۱۶ شهریور در مسیرهای اعلام شده ممنوع است.

سرهنگ صفاری بیان کرد: این محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی، آسانی حرکت و تردد وسایل نقلیه در این ۲ مسیر اعمال می‌شود ضمن اینکه در صورت عادی بودن وضعیت تردد در این مسیرها با هماهنگی فرماندهی پلیس راه ضمن اطلاع‌رسانی، محدودیت برداشته می‌شود.

وی افزود: شایسته است همه رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و سایر مسافران رقم بزنند و به خصوص در مسیرهای پرخطر از سبقت و سرعت زیاد پرهیز کرده و با عجله و شتاب رانندگی نکنند.

گفتنی است، طی سه روز اخیر فقط در بخش جاده ای بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو و بیش از چهار میلیون مسافر از طریق زمینی، ناوگان هوایی و ریلی وارد استان شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =