تجلیل از ۴ برگزیده دانشگاه آزاد بجنورد در همایش ملی طرح شاهد

در دومین همایش ملی تجلیل از معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه وهمیاران طرح شاهد یک استاد و سه همیار شاهد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد بجنورد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: کمیته ارزیابی دومین همایش ملی تجلیل از معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه وهمیاران طرح شاهد پس از اجرای مرحله استانی، و بررسی سوابق و رزومه واجدان شرایط و بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر دستگاه، نسبت به انتخاب نفرات برتر اقدام کرد که جای بسی خوشوقتی است که از مجموع ۱۵۴ نفر برگزیده کشوری در حوزه معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد ۴ برگزیده استان خراسان شمالی این همایش از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد انتخاب شده اند.

وی افزود: از موارد ارزیابی حوزه همیاران ایثارگر می توان به برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، تعامل مطلوب با همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاوره با دانشجویان شاهد و ایثارگر در تمام زمینه های تحصیلی و ... دیدار با خانواده شهدا، پیگیری امور مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر و... و. اشاره کرد.

 از ۳۸ نفر برگزیدگان دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور، ۴ نفر از استان خراسان شمالی و واحد بجنورد انتخاب شدند که غلام رضا کاظمیرئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد به عنوان استاد برگزیده، جواد کهنسال دانش آموخته دوره دکتری واحد بجنورد و سید ذبیح امامی فر کارمند حوزه امور ایثارگران به عنوان همیاران ایثارگر و اعظم ملکی دانشجوی دکتری علوم تربیتی به عنوان معلم برگزیده انتخاب شد.

در این نشست تندیس لوح و سپاس که به امضای معاون رئیس جمهور و ریاست عالی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسیده بود به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی اهدا شد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است:

به پاس نکوداشت مقام شامخ معلم، در سالروز شهادت استاد فرزانه آیت الله مرتضی مطهری، کسب "استاد برگزیده" طرح شاهد که حاصل تلاش و پشتکار جنابعالی در رسیدگی به امور مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر می باشد را صمیمانه تبریک عرض می نماییم. اطمینان داریم با استعانت از خداوند متعال و با مت بلند اساتید گرانقدر ایران اسلامی و دانشجویان فرهیخته شاهد و ایثارگر و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دستیابی به قله های رفیع علم و دانایی همراه با معنویت برای تعالی جامعه بشری دور از دسترس نخواهد بود. امید آنکه به فضل واهی همواره در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1182544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =