شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان در تابستان + جدول

شرایط واگذاری خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور برای دانشجویان در تابستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، خوابگاه دانشجویی یکی از امکانات و تسهیلاتی است که دانشگاه‌های مختلف کشور به دانشجویان دارای شرایط تعیین شده؛ ارائه می‌دهند.

با توجه به اینکه واگذاری خوابگاه فقط در نیمسال اول و دوم تحصیلی امکان پذیر است، بنابراین ارائه خوابگاه در ایام تابستان به علت برخی محدودیت‌ها و ملاحظات میسر نیست. دانشگاه‌ها در چنین شرایطی با توجه به ظرفیت‌های موجود به صورت محدود به برخی از دانشجویان در تابستان خوابگاه می‌دهند. البته این دانشجویان معمولا روزانه غیربومی و در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند.

بیشتر بخوانید:

خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان بازسازی و تجهیز می‌شوند

ایسکانیوز در جدول زیر شرایط ارائه خوابگاه دانشگاه‌های برتر تهران در ترم تحصیلی تابستان را بررسی کرده است:

گفتنی است، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره تاریخ ثبت نام خوابگاه دانشجویی برای ترم تابستان به ایسکانیوز می‌گوید: تاریخ ثبت‌نام خوابگاه به دانشگاه‌ها واگذار شده است. وی ادامه داد که برخی از خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان استفاده غیر دانشجویی دارد. اختصاص این خوابگاه‌ها نیز به دانشگاه‌ها واگذار شده است‌.

گنجی با بیان اینکه برخی از خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان در حال بازسازی و تجهیز هستند، گفت: البته تعداد بازسازی خوابگاه زیاد نیست چراکه در سال‌های گذشته بسیاری از آنها مورد بازسازی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =