خبر باید در جامعه دانشگاهی باعث نشاط و امید به آینده شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: خبر باید در جامعه دانشگاهی باعث نشاط و امید به آینده شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و علی اکبر زندی مدیرروابط عمومی استان تهران و مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

ستاد خبری دانشگاه آزاد در استان تهران تشکیل می‌شود

جواد محمدی در اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سال 1402 با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: خرسندم از اینکه در جمع متخصصینی که بسیار می توانند در انعکاس واقعیت های افکار عمومی جامعه موثر واقع شوند حضور دارم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: تلاش دوستان روابط عمومی که در انعکاس اخبار دانشگاهی فعالیت دارند، ستودنی است

وی ادامه داد: اینکه خبر چگونه منتشر شود تا بتواند بر مخاطب تاثیربگذارد از عهده اهالی رسانه و روابط عمومی ها برمی آید در حقیقت روابط عمومی و بحث ارتباطات یک حوزه کاملا تخصصی است.

محمدی بیان کرد: در حوزه رسانه و افکارعمومی بسیار جای کار وجود دارد و نباید به وضع موجود قانع باشیم باید دوره ها به صورت حرفه ای آموزش داده شود.

وی گفت: یکی از اصول خبرنویسی این است که خبر، مخاطب را اذیت نکرده و باعث ناراحتی نباشد خبر باید امیدوار کننده باشد و در افکار عمومی و جامعه دانشگاهی باعث نشاط و امید به آینده شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه در کارهای فرهنگی باید هم افزایی داشته باشیم و در آن تداخلی ایجاد نشود افزود: روابط عمومی ها باید با هم افزایی همه قسمت ها در جهت اعتلای دانشگاه گام بردارند.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید در سطح افکار عمومی کار کند و نشاط عمومی و فرهنگی را با انعکاس خوب و هنرمندانه به یک کار خوب تبدیل کند که اثر ان چند برابر شود.

محمدی عنوان کرد: در کشور افرادی حضور دارند که که کار نمی کنند اما تبلیغات بسیار دارند اما افرادی هم هستند بیشترین فعالیت را دارند اما انعکاسی ندارند که هردو اینها را قبول ندارم. در واقع ما به دنبال منعکس کردن فعالیت هایی که مقام معظم رهبری در جهاد تببین به آن اشاره دارد باید گام موثری برداریم.

وی افزود: فعالیت های فرهنگی، علمی و پژوهشی در هریک از واحدهای دانشگاهی صورت می گیرد اما اگر یک فناوری خاص و یا یک پروژه علمی خاصی برگزار می شود باید به شکل مطلوب در جامعه منعکس شود و این فقط در آنا و فرهیختگان نیست بلکه باید در ارتباط با دیگر رسانه های رسمی کشور و صدا و سیما با ارتباط روابط عمومی های استان تهران اخبار دانشگاهی را منعکس کنند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در پایان پیشنهاد داد که دوره‌های تخصصی در قالب دوره های توانمندسازی برگزار شود تا بتوان اخبار را به خوبی منعکس کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1184324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =