باشگاه استقلال همچنان درحال ترمیم هیات مدیره است

ترمیم هیات مدیره باشگاه استقلال در آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجمع باشگاه استقلال برای ترمیم هیات مدیره بالاخره برگزار شد و ۲ عضو جدید در بدنه مدیریتی این باشگاه قرار گرفتند.

گزینه‌های ایرانی سرمربیگری استقلال را بشناسید

به این ترتیب با خروج پرویز مظلومی و محمد مومنی، علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای مالی و اقتصادی به جمع مدیران استقلال ملحق شدند.

با این حساب در کنار حجت کریمی و مهدی افضلی، هیات مدیره باشگاه استقلال با ۴ عضو به کار خودش ادامه می‌دهد.

تغییر و تحولات مدیریتی باشگاه استقلال با هماهنگی وزارت ورزش و وزارت اقتصاد انجام شد که در مورد باشگاه پرسپولیس نیز همینطور است. گفته می‌شود اعضای جدید دیگری به هیات مدیره استقلال اضافه خواهند شد. به همین خاطر ممکن است در آینده با خروج مهدی افضلی، ۲ عضو دیگر به کادر مدیریتی باشگاه استقلال اضافه شوند تا هیات مدیره این باشگاه به ۵ نفر برسد.

گفته می‌شود اعضای بعدی هیات مدیره باشگاه استقلال، حدود یک ماه دیگر معرفی و منصوب خواهند شد.

پایان پیام/

کد خبر: 1184978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      0 0
      متاسفانه استقلال رو به حیات خلوت دولت تبدیل کردن هرکس بخوان پستی بدن اسم در کنه میارنش عضو هیات مدیره استقلال. چرا پیروزی باید افراد کار کشته و دوستان صمیمی و همکاران قدیمی سجادی باید باشن. بخاطر اینکه میخوان جام بگیره حالا هم به دستور وزارت دارن هوادران استقلال با مربی خارجی سر گرم میکنن هم وقت بره هم بازیکن نگیره هم بدهی بزرگ برا استقلال درست شه. امام رضا خودت انتقام بگیر الکی وقت کشی نکنید استقلال نابود میشه نکونام بیارید بهتره شناخت داره تا تیم رو جمع و جور کنه یه دستیار خارجی خوب براش بیارید بازیکن هم اینجوری بگیرید سه ساله تا قهرمان آسیا شیم دروازه پور حمیدی و صوفیانی از رفسنجان دفاع وسط منتظری و فلاح و مرادمند دفاع راست حردانی و تیکدری دفاع چپ نادری و سلمانی هافبک ابراهیمی امید و مهدی پور و مهری تهاجمی رضاوند و شکاری گوشه راست بابایی گوشه چپ کوشکی حمله مطهری و آزادی و کاوه رضایی ,پول ساپینتو بدید فردا نگید بخاطر این نرفتیم آسیا میخواید ستقلال نابود کنید پیروزی بره آسیا مشکل مالکیت نداشته باشه قهرمانی در آسیا اصالت میخواد. نه تیمی که بصورت دست های پشت پرده قهرمان میشه. چرا گ