داداش‌زاده: پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد

پیشکسوت فوتبال گفت: تیم‌هایی که پول دارند به راحتی بازیکنان مدنظرشان را می‌گیرند، ولی با جذب یکی، دو بازیکن هم نمی‌شود قهرمان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهزاد داداش‌زاده درباره حفظ بازیکنان اصلی فصل پیش پرسپولیس اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی شاکله اصلی تیمش را برای آغاز فصل جدید مسابقات حفظ کرده است و ۹۰ درصد از نفرات تیمش را می‌خواهد تا با آنها تمدید شود. قطعاً باید جای بازیکنانی که قرار است از تیم جدا شوند نفرات جایگزین قوی‌تر و بهتری بیایند، چون کار سختی در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارند. ولی مهمتر از تمام این مسائل، باید دید که باشگاه برای تقویت تیم چقدر پول دارد و تا چه اندازه‌ای می‌تواند بازیکنان مدنظر و خواسته‌های گل‌محمدی را در فصل نقل و انتقالات برآورده کند.

کمیته فنی استقلال منحل شد

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان مدنظر گل‌محمدی مترصد جدا شدن از پرسپولیس هستند، عنوان کرد: به طور حتم برخی از بازیکنان خوب پرسپولیس از این تیم جدا خواهند شد، چون احتمالاً پول‌شان را نگرفته‌اند یا پیشنهادات بهتری دارند. برخی دیگر هم قهرمانی را تجربه کرده‌اند و دو جام را به دست آوردند و اشباع شده‌اند. تمام بازیکنان پرسپولیس فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و بعضی از آنها سعی دارند تا در فصل آینده قراردادهای بهتری را ببندند و هر باشگاهی که پول بیشتری بدهد به آنجا می‌روند. این موارد از جمله دلایلی است تا برخی بازیکنان پرسپولیس جدا شوند.

درویش امسال کار سخت‌تری را نسبت به سال قبل دارد

کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس باید هر چه بهتر آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود، تصریح کرد: رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه امسال کار سخت‌تری را نسبت به سال قبل دارد، ابتدا باید برای تقویت پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان جایگزین خوب و مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرد. همچنین امکانات و تجهیزات مناسبی را برای کادرفنی مهیا کند تا به بهترین شکل تیم را به منظور حضور در چند رقابت‌های پیش رو آماده کنند. در نهایت نیز تنها این شخص مدیرعامل است که باید در خصوص تمامی اتفاقات و رخدادهای پیش آمده، پاسخگو باشد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه تمرینات از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد، تاکید کرد: در نخستین تمرین همه چیز مشخص می‌شود که چه کسانی دوست دارند از پرسپولیس بروند یا در تیم خواهند ماند. تنها کسانی که ضرر می‌کنند، خوشحال می‌شوند و ناراحت می‌شوند هواداران هستند و شرایط حاکم بر تیم محبوب‌شان برای بازیکن و مربی فرقی نمی‌کند.

پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد

داداش‌زاده با اشاره به اینکه برای بستن یک تیم خوب حرف اول را پول می‌زند، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که پول دارند به راحتی بازیکنان مدنظرشان را می‌گیرند، ولی با جذب یکی، دو بازیکن هم نمی‌شود قهرمان آسیا شد. با اینکه امکانات و تجهیزات مناسب برای رسیدن به هدف یک تیم کمک زیادی می‌کند، ولی یک تیم باید همدل و متحد باشد تا بتوانند نتیجه دلخواه و قهرمانی را به دست بیاورند. پرسپولیس هم می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد، البته این مسئله نیاز به تدارکات و آماده‌سازی ایده‌آل دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1187094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حامد IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 0
      شاید خواب می بینی پرسپولیس به یمن داوران و فدراسیون در ایران پیروز می شود در آسیا ازاین خبرا نیست ویاری ندارد