کاهش ۲۰ درصدی سرقت از منزل در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش ۲۰ درصدی سرقت منزل در تهران خبر داد و گفت: ۱۱۱ سارق و مالخر طی چند روز گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه طرح برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه که توسط پلیس آگاهی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح ۱۱۱ نفر از سارقان مالخران و شبکه‌های سرقت شناسایی، منهدم و دستگیر شدند.

عاملین ۳ فقره قتل شهرستان صحنه دستگیر شدند

وی افزود: همچنین از این افراد تعداد ۲۵۰ تلفن همراه مسروقه، ۲۰ خودرو مسروقه و ۱۶ موتورسیکلت مسروقه و همچنین مقادیر زیادی قطعات و لوازم خودرو کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه توجه مأموران پلیس آگاهی در این مرحله از طرح بر روی شناسایی و دستگیر مالخران بود، گفت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از مهندسی معکوس بعد از شناسایی مالخران توانستند به سارقان برسند و تعداد زیادی از این افراد که به صورت شبکه‌ای کار می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: مالخران گوشی را از سارقان با قیمت‌های اندک می‌خرند و بعد از آن به اتباع بیگانه داده تا آنها را به خارج از کشور ببرند.

وی به تاثیر طرح‌های ضربتی پلیس آگاهی که به صورت مستمر ادامه دارد اشاره کرد و گفت: نتیجه این طرح‌ها باعث شده است که سرقت منزل که یکی از جرایم مهم پلیس آگاهی است، ۲۰ درصد کاهش پیدا کند و همچنین شاهد کاهش خوبی در جرم قاپ‌زنی داشته باشیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اضافه کرد: طرح‌های پلیس آگاهی تا زمان کاهش کامل جرایم به‌ویژه جرایم خرد ادامه دارد و هدف ما قطع کردن رابطه بین سارقان و مالخران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =