اخبار سفر رئیسی به مازندران/ آزادراه تهران ـ شمال باعث کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای می‌شود

رئیس جمهور در مراسم کلنگ زنی قطعه سوم آزادراه تهران-شمال گفت: این آزاد راه باعث صرفه‌جویی در وقت و مال مردم، کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،  آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز برای کلنگ زنی قطعه سوم آزادراه تهران-شمال با بالگرد وارد مازندران شد.

مشارکت چین در منطقه سوم آزادراه تهران-شمال

رئیس جمهور دولت سیزدهم در بدو ورود به قطعه سوم آزادراه تهران - شمال از سوی استاندار مازندران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران کل و مسوولان شهرستانی مورد استقبال قرار گرفت.

آیین کلنگ‌زنی قطعه سوم آزادراه تهران شمال باحضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران و جمعی از مسئولان انجام شد و رئیس جمهور فرمان اجرایی آن را صادر کرده است.

قطعه سوم آزادراه تهران - شمال از پل زنگوله شروع می‌شود تا منطقه دوآب در حوزه استحفاظی استان مازندران ادامه دارد که به گفته استاندار مازندران این قطعه با مشارکت چینی‌ها ساخته خواهد شد.

با تکمیل قطعه سوم آزادراه تهران-شمال، یکی از مطالبات دیرینه اهالی، مسافران و گردشگران تحقق پیدا می‌کند.

قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال نماد خودباوری، توانایی و دانایی‌ ملت ایران است

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در آیین افتتاح قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال با قدردانی از همه کارگران، پیمانکاران‌، مدیران و همه عزیزانی که در اجرای این پروژه تلاش شبانه‌روز داشتند، اظهار داشت: حقیقتا برای این ‌پروژه افتخارآمیز از همه دست‌اندرکاران پروژه سپاسگذاری می‌کنم؛ این پروژه نماد خودباوری، توانایی و دانایی‌ ملت ایران است.

وی با اشاره به کار فناورانه و تکنولوژی که در این پروژه به کار رفته ‌و با بیش از دو سال کار سخت شبانه‌روزی به سرانجام رسیده است، افزود: قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال ‌نماد جدی اراده مهندسان، مشاوران و کارگران عزیز است که منافع بسیاری برای مردم عزیزمان خواهد داشت چرا که باعث صرفه‌جویی در وقت و مال مردم، کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای می‌شود.

رئیس جمهور با انتقاد از اینکه تلفات جاده ای در ایران بسیار بالاست، تصریح کرد: همه از این موضوع ناراحت هستند که چرا این همه تلفات تصادفات بالاست؛ بخشی از این تصادفات به رانندگان مربوط است و بخشی دیگر به جاده‌ که این پروژه از کارهای بسیار ارزشمندی است که قطعا در کاهش تصادفات تاثیر فراوان خواهد داشت.

رئیسی این پروژه را نماد افتخارآمیز برای کشور دانست و ادامه داد: ان‌شاالله با همان همتی که ساخت قطعه 2 آزاد راه تهران شمال آغاز شده ‌قطعه بعدی نیز به نام غدیر شروع می‌شود. قطعه 3 آزاد راه تهران شمال نیز همانند قطعه 2 در زمان کوتاه و با دقت بالا باید انجام شود.

وی با بیان اینکه همه مراحل ساخت قطعه 2 آزادراه تهران شمال توسط مهندسان ایرانی انجام شده است، از سه استاندار تهران، البرز و مازندران و مردم این منطقه قدردانی کرد و افزود: اگر اهالی منطقه همکاری نمی‌کردند امکان نداشت این طرح اجرا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدی SG ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      0 0
      من درخواست تسهیلات ساخت مسکن کردم زمینم دارم نصفشم انداختم با وامم موافقت شد ولی وقتی رفتم بانک عامل که معرفی شده بود که بانک صادرات بود گفت هیچ ارگان دولتی به ما دستور نداده به شما وام بدیم گفتم تو سامانه اسم ما تایید شده گفتن بله اینجا میبینیم تایید شدید ولی بخشنامه ای برای شما نداریم