محمدرضا غلامرضا را بیشتر بشناسید

محمدرضا غلامرضا پیش از این معاون سیاسی کشور بود که چند روز پیش برکنار شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، غلامرضا از تیر ۱۴۰۱ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ معاون سیاسی وزیر کشور و جایگزین محمدباقر خرمشاد شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای برکناری معاون سیاسی وزارت کشور چه بود؟

نامه یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر کشور به رئیسی/ حیدری: چه کسی از معاون سابق وزیر کشور خواسته بود در انتخابات دخالت کند؟

در اردیبهشت ۱۴۰۲ نیز، احمد وحیدی او را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرده بود.

وی پیش از این، رئیس اداره اطلاعات استان تهران، معاونت سابق قاسم سلیمانی در نیروی قدس و معاون وزارت اطلاعات بود. در دورانی که احمد وحیدی در دولت محمود احمدی‌نژاد ریاست وزارت دفاع را برعهده داشت، غلامرضا زمانی رابط نیروی قدس باوزارت دفاع بود.

غلامرضا رزمنده لشگر ۱۰ سید الشهداء هم بوده است.

غلامرضا

به گزارش ایسکانیوز، چند روز پیش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در خبری کوتاه بر روی خروجی خود، از تغییر محمدرضا غلامرضا، معاون سیاسی این وزارتخانه خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      3 3
      ازهمان ابتدا آقای رئیسی نمی بایست آقای وحیدی را به عنوان وزیر کشور معرفی کند بدیهی است که او نظامی است ومنصوبات خود را ازبین نظامیان انتخاب خواهد کرد واین فکر که مملکت به دست نظامیان اداره شود اشتباه است زیرا نظامیان وسپاهیان سواد وتحصیل سیاسی ومدیریتی کشور را ندارند ومردم ایران مثل بعضی از کشورها نیستند که برخوردهای نظامی را تحمل کنند
      • سعید IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
        4 0
        سلام آقا محمد منم با نظامی نبودن مسئولین دولتی موافقم. اما: جریان معاون سیاسی وزیر کشور تا جایی که بنده با خبر شدم یک حرکت ناپسند از طرف مجلس بود.معاون سیاسی به کل زیرمجموعه اش تو کشور ابلاغ کرد که حواستون باشه ازتون برای انتخابات سواستفاده نشه، نماینده های مجلس بهشون برخورد! و گفتند یا معاون سیاسی برکنار شه یا وزیر کشور استیضاح! دولت هم برای حفظ وحدت قوا و خوشحال نشدن دشمن، تبعیت کرد که اهداف بالاتر دولت سر مسائل جزئی تر آسیب نبینه. دم دولت سر این داستان گرم. ولی مجلس بدجور به آبروی خودش تو دید طرفداران نظام آسیب زد. چیزی که بنده از مجلس سر این قضیه دیدم، قدرت طلبی بود، نه انقلابی گری.