سردار تنگسیری: دشمن نمی‌تواند بین‌ شیعه و سنی تفرقه بیندازد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هیچ گاه دشمن نمی‌تواند بین‌مان تفرقه بیندازد، ما(شیعه و سنی ) در واقع یک پیکره در یک کشوریم، جانمان را فدای ناموس و امنیت‌مان می‌کنیم و هیچ دشمنی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار تنگسیری در بازدید از روستاهای اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمزگان، اظهار داشت: امروز به میمنت میلاد فرخنده پیامبر مهربانی‌ها دومین مدرسه را در شهرک شهید سلیمانی افتتاح کردیم و خداوند انشالله توفیق خدمت بدهد به این برادران و خواهران عزیزمان خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید:

سردار تنگسیری: ورود زیردریایی‌های سوخت هسته‌ای به خلیج فارس ممنوع است

فرمانده ندسا با حضور در بین مردم روستای لیره شهرستان جاسک که از اهل سنت هستند، گفت: تا پایان سال همه منازل مردم این روستای سیل‌زده، مدرسه، آسفالت خیابان‌ها و بازارچه انجام و به مردم تحویل خواهد شد. 

دریادار تنگسیری با حضور بین بزرگان اهل سنت شرق استان هرمزگان گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و کمبودها و محرومیت‌هایی که وجود دارد را برطرف کنیم خداوند این نعمت را در اختیار ما گذشته که به عنوان خادم در خدمت مردم باشیم. 

وی تصریح کرد: در هفته وحدت ما خدمت بزرگان اهل سنت در شرق جاسک در منطقه گابریک در روستای لیره‌ای جدید رسیدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پیام ما در هفته وحدت این است که هیچ گاه دشمن نمی‌تواند بین‌مان تفرقه بیندازد، ما(شیعه و سنی ) در واقع یک پیکره در یک کشوریم، جانمان را فدای ناموس و امنیت‌مان می‌کنیم و هیچ دشمنی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند. 

در سیل سال ۹۸ شرق هرمزگان تعدادی از روستاهای این مناطق به کلی از بین رفت و نیروی دریایی سپاه با همکاری سایر ارگان‌های دولتی برای تعداد زیادی از این مردم منزل جدید ساخته است که شهرک شهید سلیمانی شهرستان سیریک و شهرک لیره‌ای شهرستان جاسک از جمله این مناطق است.

در حاشیه افتتاح این مدرسه ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف و تمامی لوازم‌التحریر مورد نیاز به دانش‌آموزان این مناطق اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =