حسرتی که آل‌کثیر و عبدی بر دل پرسپولیسی‌ها گذاشتند

در هفته هفتم لیگ برتر، بازیکنان سابق پرسپولیس در تیم های خود درخشان ظاهر شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ در بازی تیم‌های تراکتور و آلومینیوم که در اراک برگزار شد، سیامک نعمتی و مهدی عبدی گلزنی کردند و نقش بزرگی در پیروزی پرگل تیمشان داشتند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس از قانون سقف قراردادها آسیب دیده / فوتبال ایران در دست ۴ مافیا

در دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان هم عیسی آل کثیر مهاجم سابق پرسپولیس دبل کرد و گل اول سپاهان را هم رضا اسدی بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت به ثمر رساند.

مهدی عبدی و عیسی آل کثیر با وجود اینکه در فصل جاری دقایق زیادی برای تیم‌های خود بازی نکرده‌اند هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

این در حالی است که هنوز پای مهاجمان فعلی پرسپولیس به گل باز نشده است. گل محمدی البته آل کثیر را می‌خواست و از جدایی او دلخور شد اما در مورد عبدی خودش تمایل چندانی به ماندن این مهاجم نداشت و در واقع شهاب زاهدی را به او ترجیح داد.
آل کثیر در بازی تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان نشان داد که دوباره به مرز آمادگی رسیده و می‌تواند امسال یکی از مدعیان آقای گلی هم باشد.

او پارسال حساس‌ترین گل رقابت‌های لیگ برتر را در دربی برگشت تهران به زیبایی وارد دروازه استقلال کرده بود.
گفتنی است شهریار مغانلو هم که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و از مهاجمان محبوب گل محمدی محسوب می‌شود، دچار مصدومیت شده و در بازی سپاهان و صنعت نفت غایب بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بدون اسطوره IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      7 6
      پرسپولیسا چشم و دل سیر اند ی کسایی اومدن تو پرسپولیس و رفتن و آقایان و لیگ‌هم شدن اصلا خیلی هوادارا نمی شناسند شون چون در این مکتب ترافیک اسطوره هاست نه یکی ک دو تا گل تو دربی زده اینکه میگی تو باشگاه استقلاله ک اسطورشون به خاطر چار تا گل تو دربی شد اسطوره