توقیف کامیون حامل لاستیک قاچاق در ‌بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل لاستیک قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محور مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سردار حیدر سوسنی ‌در بوشهر از  تشدید مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد و اظهار داشت: تمام محورهای مواصلاتی و جاده‌ای و انبارهای نگهداری کالای قاچاق مورد رصد و پایش قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

گروگانگیری مسلحانه رانندگان ترانزیتی در بمپور ایرانشهر/ عامل اصلی آدم‌ربایی دستگیر شد

وی یکی از مأموریت‌های پلیس اقتصادی را شناسایی محموله‌های قاچاق دانست و بیان کرد: تلاش پلیس اقتصادی استان بوشهر در نیمه نخست امسال منجر به کشف محموله‌های مختلف قاچاق شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی یافته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر برخورد با خودروها تندرو حامل کالاهای قاچاق را یکی از مأموریت‌های مهم دانست و افزود: نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی تمام ترددها در حمل و جابه‌جایی کالاهای خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی و پروانه گمرکی رصد و برخورد می‌کند.

سردار سوسنی از کشف محموله لاستیک قاچاق در محور مواصلاتی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان بوشهر در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان در اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کامیون را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف محموله قاچاق لاستیک خارجی از این کامیون خبر داد و گفت مأموران پلیس اقتصادی در بازرسی از این وسیله نقلیه توقیف شده تعداد ۹۶ حلقه لاستیک خارجی فاقد هرگونه مدارک و اسناد قانونی و گمرکی کشف کردند.

وی ارزش این محموله قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به همراه خودرو توقیفی و کالای کشف شده تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =