فوت ۳ نفر در تصادف اتوبوس با تیبا در محور آشخانه به جنگل گلستان

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی از تصادف اتوبوس با تیبا و فوت سه نفر سرنشین خودروی تیبا در محور آشخانه به جنگل گلستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ پرویز رضایی گفت: ساعتی قبل و پس از اعلام یک مورد تصادف شدید بین خودروی تیبا و یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور آشخانه_جنگل گلستان (دوراهی زمان صوفی) بلافاصله عوامل پلیس راه و امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

مسمومیت ۸۰۰ نفر با شربت نذری در مازندران

وی افزود: پس از حضور در سر صحنه تصادف مشخص شد اتوبوس که از مشهد به مقصد گنبد در حال حرکت بود اقدام به سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ کرده که با خودروی تیبا دارای سه سرنشین خانم به صورت رخ به رخ برخورد می کند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده سه سرنشین خودروی تیبا در دم فوت کرده اند، ادامه داد: با شواهد موجود و با توجه به آسیب بالای خودروی تیبا احتمال یافتن جسد یک کودک دیگر نیز در این تصادف وجود دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، با اطلاعات به دست آمده توسط پلیس خوشبختانه سرنشینان خودروی تیبا سه نفر بوده اند و نفر چهارم در بین مسیر در شهر گرگان توقف نموده و این سه خانم را همراهی نکرده است.

انتهای پیام

کد خبر: 1237102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =