نامه ۲۰۴ گروه جهادی دانشجویی به مردم  فلسطین/ به دنبال راهی برای ملحق شدن به شما هستیم

۲۰۴ گروه جهادی دانشجویی در نامه‌ای به مردم و مجاهدان فلسطین همبستگی خود را اعلام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۲۰۴ گروه جهادی دانشجویی در نامه‌ای به مردم و مجاهدان فلسطین همبستگی خود را برای کمک به مقاومت اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه ۹ هزار استاد دانشگاه در پی جنایت رژیم صهیونیستی/ کشتار کودکان و زنان فلسطینی نباید بی‌مجازات بماند
 

در این نامه مطرح شده است: درود خدا بر شما مردم فلسطین که در قامت مرزداران محور مقاومت، حماسه‌ای بزرگ آفریدید. درود خدا بر شما ملت بزرگ، بر مردان غیور و زنان صبور شما و بر مجاهدان شجاع شما که با سلحشوری و ایثار خود پرچم مقاومت و آزادگی را برافراشته‌اند و ان‌شاءالله تا رساندن این پرچم به دستان مبارک منجی عالم بشریت از پای نخواهند نشست. درود خدا بر شما مردم اهل صبر که با وجود همه دشمنی‌ها و ابتلائات، همچنان در مسیر حق، استوار هستید.

در این نامه بیان شده است: ما دانشجویان جهادگر که در شرایط و زمان کنونی از فرصت و مجالِ مبارزه رو در رو با رژیم غاصب صهیونیستی محروم هستیم، خشم انقلابی و خیبری خود را از دشمن غدّار و جنایت پیشه و کودک کش صهیونیستی در سینه هایمان داریم و از فرسنگ‌ها دورتر با روح انقلابی مان خود را در کنار شما می‌دانیم. ما تمام قد حامی شما هستیم و آلام شما را، رنج خود می‌دانیم و پیوسته به دنبال طریقی برای ملحق شدن به شما و بهره بردن از فیض عظیم جهاد و شهادت در راه خدا هستیم و
خالصانه اعلام میداریم که در صورت تحقق شرایط برای حضور در میدان نبرد مستقیم با صهیونیستها، با روح و جان به سوی شما پرواز خواهیم کرد.

در بخش پایانی این نامه آمده است: برادران و خواهران همیشه پیروز ما همانا امداد الهی به همین اتحاد دلهاست و بدانید که تا نابودی کامل اسرائیل منحوس از صفحه هستی در میدان خواهیم ماند و از پشتیبانی و حمایت از شما قهرمانان بزرگ دریغ نخواهیم کرد. به یاری خدا شمارش معکوس نابودی صهیونیست‌های اشغالگر آغاز شده و با اذن و نصرت الهی پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =