طوفان الاقصی| شهادت ۲۵ فلسطینی در نوار غزه

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی در الخلیل؛ شهادت ۲۵ فلسطینی در نوار غزه؛ حملات هوایی و توپخانه‌ای به مناطق مختلف نوار غزه از مهمترین تحولات روز ۲۸۸ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌وهشتادوهشتمین روز خود شده و اشغالگران همچنان به مناطق مختلف نوار غزه حمله می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| عربستان سعودی جنایات اخیر ارتش اشغالگر را محکوم کرد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، جنوب محله الزیتون در شرق غزه، و مناطق شرقی استان مرکزی نوار غزه، دیرالبلح و محله السلام در شرق رفح واقع در جنوب این منطقه را بمباران کردند.

اردوگاه های النصیرات، البریج و اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه نیز هدف تجاوز هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی از جمله شهرک بیت امر در شمال الخلیل و نابلس هدف تجاوزات نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

مهمترین تحولات روز ۲۸۸ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

شهادت بیش از ۲۵ فلسطینی در حملات بامداد امروز به غزه

منابع پزشکی اعلام کردند در حملات بامداد امروز ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به غزه بیش از ۲۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر نیز زخمی شده است.

حزب الله تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک المناره را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کردند.

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

منابع رسانه‌ای از شهادت یک جوان فلسطینی در منطقه بیت امر در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر داده و اعلام کردند که نظامیان ارتش اشغالگر به سمت یک جوان فلسطینی شلیک کردند و وی از ناحیه سر زخمی شد و به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به مرکز غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه را بمباران کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =