سیل پل قدیمی فومن را تخریب و راه ارتباطی چند روستا را قطع کرد

بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه، پل قدیمی فومن تخریب و راه ارتباطی چند روستا قطع شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فرامرز مرجانی امروز، ۱۳ آبان در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در خصوص تخریب پل گشت رودخان فومن در پی بارش رگباری باران اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه، پل قدیمی گشت رودخان و چند دهنه پل روستایی کامل تخریب و راه ارتباطی چند روستا قطع شد.

بیشتر بخوانید:

۷۰ درصد راه‌های کشور در معرض خطر سیل قرار دارند

وی افزود: در روستاهای سیدسرا، کیش رودبار، پیرسرا و کمال محله بیش از سایر روستاها با آبگرفتگی مواجه بودیم، مدرسه این مناطق زودتر از ساعت معمول تعطیل شد. همچنین آب و برق و گاز قطع شده بود که با پیگیری‌های دستگاه‌های متولی حاضر برقرار شد.

مرجانی گفت: آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان هم با حضور میدانی در مناطق تحت تأثیر سیلاب، ضمن بررسی وضعیت دسترسی‌ها بر رفع هر چه سریع‌تر موانع و برقراری شرایط عادی تأکید کردند.

سرپرست فرمانداری فومن با بیان اینکه خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشده، گفت: بر اثر تخریب تعدادی از راه های روستایی تردد ۳۰ خانوار با مشکل مواجه شده بود که بلافاصله راه‌های جایگزین ایمن سازی شد.

وی در خصوص میزان بارش‌ها گفت: بر اساس آخرین آمار، بارش ۲۵ میلی متری در فومن گزارش شده اما در مناطقی که شاهد سیلاب بودیم بارش باران به صورت رگباری و بسیار بیشتر بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1205010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =