بوشهر، میزبان مسابقات دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد

مسابقات سراسری دوومیدانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسابقات سراسری دوومیدانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد بوشهر آغاز شد.

باقر گرگین معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در حاشیه مراسم قرعه کشی و توجیهی سرپرستان تیم های حاضر در مسابقات گفت: مسابقات سراسری دوومیدانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در همه ماده‌های این رشته ورزشی با حضور واحدهای دانشگاهی سراسر کشور تا هشتم آذر ماه سال جاری در واحد بوشهر برگزار خواهد شد.

گرگین در خصوص این مسابقات توضیح داد: این دور از مسابقات با شرکت 60 ورزشکار در رشته های دوی 100 متر با مانع، پرش طول، صدمتر، پرتاب وزنه، چهارصدمتر، 1500 متر، پیاده روی، چهار در صدمتر، چهارصدمتر با مانع، 200 متر، پرش سه گام، پرتاب نیزه، 800 متر، 5000 متر، چهار در چهارصد متر برگزار می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه 11 تیم برای مسابقات در بوشهر حاضر هستند، در خصوص تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: تیم هایی از واحدهای دانشگاهی نجف آباد، خوراسگان، چهارمحال و بختیاری، مریوان، سسندج، کرج، یزد، شیراز، سیرجان، دشتی ( خورموج) و بوشهر ( میزبان ) با هم رقابت می کنند.

گرگین متذکر شد: در این دوره از مسابقات و بی‌بی فخرالسادات هاشمی عضو هیئت علمی واحد بوشهر به عنوان نماینده سازمان مرکزی، سپیده توکلی سرپرست فنی مسابقات و نیز نفراتی از داوران مطرح استانی و کشوری حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول یادآور شد: بوشهر هفته گذشته نیز میزبان مسابقات دوومیدانی دانشجویان برادر دانشگاه ازاد اسلامی بود که این مسابقات با قهرمانی خوراسگان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1208287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =