صعود پرسپولیس در گرو برد مقابل الدحیل

با توجه به نتایج رقم خورده در بازی‌های گروه B لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس با برد با هر نتیجه‌ای و سپاهان با یک تساوی به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری چهار دیدار همزمان در گروه‌های B و D از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات AFC درباره لغو بازی پرسپولیس - الدحیل

نتایج دیدارهای این ۲ گروه با توجه به شانس پرسپولیس برای صعود به عنوان تیم دوم اهمیت بالایی داشت.

در دیدارهای گروه B، نسف قارشی و السد به تساوی ۲- ۲ رسیدند و در یک بازی عجیب الفیصلی اردن با نتیجه ۲ بر یک شارجه امارات را شکست داد. با توجه به این نتایج نسف قارشی با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کرد. السد، شارجه و الفیصلی هم به ترتیب با ۸ امتیاز در رده‌های دوم، سوم و چهارم قرار گرفتند.

با توجه به این نتایج، تیم دوم این گروه تنها روی کاغذ شانس صعود به مرحله بعد را دارد و از کمترین شانس ممکن برخوردار است. در دیدارهای گروه D، الهلال ۲ بر یک برابر نساجی به پیروزی رسید و با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شد. نوبهار ازبکستان هم برابر مومبای سیتی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و با ۱۳ امتیاز به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم، صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرد.

با توجه به نتایج رقم خورده، در این ۲ گروه، صعود نوبهار به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم به مرحله حذفی قطعی شد و از بین ۳ تیم سپاهان، پرسپولیس و پاختاکور، ۲ تیم به عنوان تیم‌های برتر دوم راهی دور بعد خواهند شد.

سپاهان امشب با یک تساوی و پرسپولیس فرداشب با برد مقابل الدحیل بدون توجه به سایر نتایج می‌توانند به مرحله حذفی صعود کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =